Koleje Śląskie planują zakupy piętrowych ezt-ów
Koleje Śląskie opublikowałyogłoszenie o zamiarze przeprowadzenia dialogu technicznego związanego zprzygotowaniem i realizacją postępowania na dostawę taboru kolejowego w postaci m.in. piętrowych ezt-ów. W kręgu zainteresowania są też jednostki jednopokładowe.
Celem dialogu jest pozyskanie informacji od uczestników, niezbędnychdo przygotowania postępowania przetargowego, w tym określenie treści SpecyfikacjiIstotnych Warunków Zamówienia, a w szczególności opisu przedmiotu zamówieniaoraz istotnych postanowień umowy.
Wstępne informacje na temat kwestii związanych z przedmiotemzamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia, w tym identyfikacja parametróweksploatacyjnych dla EZT piętrowych jak m. in.: skrajnia statyczna/kinematyczna,długość, masa, naciski, promienie łuków, prędkość eksploatacyjna, układ jezdnyw tym właściwości biegowe.
2. Dostępne koncepcje konfiguracji poszczególnych członówwchodzących w skład EZT.
3. Konfiguracja przestrzeni pasażerskiej (układ i liczbamiejsc) przy założeniu maksymalnego wykorzystania zarysu obowiązującej skrajnipojazdu. Możliwości przewozu rowerów, miejsca do przewożenia większego bagażu.
4. Konfiguracja układu toalet, w tym toalety zgodnej z TSIPRM.
5. Materiały możliwe do użycia przy budowie konstrukcjipudeł pojazdów i newralgicznych podzespołów (m.in. wózki), wytrzymałośćkonstrukcji, wytrzymałość zderzeniowa.
6. Możliwe konfiguracje w sterowaniu wielokrotnym (w tymmożliwość łączenia różnych typów pojazdów).
7. Dostępne rozwiązania w zakresie systemu drzwi wejściowychw celu zapewnienia maksymalnej przepustowości dla minimalizacji czasu wymianypotoków pasażerów przy jednoczesnym zachowaniu komfortu wsiadania i wysiadania.
8. Wysokość podłogi EZT w strefach wejścia i kompatybilnościz różnymi wysokościami peronów.
9. Możliwe konfiguracje obwodu głównego EZT (układ napędowyi zasilający) oraz wynikające z nich przyspieszenia rozruchu.
10. Możliwe konfiguracje układu pneumatycznego (układwytwarzania sprężonego powietrza i układ hamulcowy).
11. Możliwe konfiguracje i zabudowa ekranów i tablicwchodzących w skład systemu informacji pasażerskiej i systemu emisji reklam.
12. Dodatkowe funkcje oraz wyposażenie pojazdu usprawniającejego użytkowanie.
13. Założenia procesu utrzymania, w tym czasookresyprzeglądowe i wymagane warunki zaplecza technicznego (wyposażenie i wielkość),w tym zaplecze do utrzymania w czystości zewnętrznej.
14. Rozwiązania w zakresie diagnostyki pokładowej idiagnostyki zdalnej EZT.
15. Określenie szacowanych terminów dostaw pierwszych EZTdwupokładowych oraz jednopokładowych.
16. Określenia warunków umowy, w tym w szczególnościokreślenia zasad płatności za wykonanie zamówienia, harmonogramów dostaw i in.
17. Określenia innowacyjnych rozwiązań zwiększającychkomfort pasażerów.
Dialog ma być prowadzony do 30 października 2020 roku, awnioski o udział można składać do 21 września 2020 roku.
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze