Koleje Mazowieckie wysyłają na naprawy spalinowe składy
Koleje Mazowieckie ogłosiły przetarg na naprawy P4 spalinowych autobusów szynowych.
Zamówienie zostało podzielone na części.
O zamówieniu
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw w poziomie utrzymania P4:
1) w zakresie zadania nr 1 – wykonanie napraw w poziomie utrzymania P4 trzech spalinowych autobusów szynowych typu 214Mb serii SA135-021, typu 214Mb serii SA135-022, typu 214Mb serii SA135-024 wraz z wykonaniem prac wykraczających poza stały zakres naprawy (w tym uzupełnienie braków), wykonanie modyfikacji oraz wymiany wszystkich kół monoblokowych wraz z kompletem tarcz hamulcowych w pojeździe typu 214Mb SA135-024. Na realizację tych prac będzie 12 miesięcy;
2) w zakresie zadania nr 2 – wykonanie naprawy w poziomie utrzymania P4 jednego spalinowego autobusu szynowego typu 222M serii SA222-002 wraz z wykonaniem prac wykraczających poza stały zakres naprawy (w tym uzupełnienie braków), wykonanie modyfikacji oraz wykonania przeglądu zespołu napędowego. Na wykonanie tych prac będą 4 miesiące;
3) w zakresie zadania nr 3 – wykonanie naprawy w poziomie utrzymania P4 jednego spalinowego autobusu szynowego typu VT628 serii VT628-009/019 wraz z wykonaniem prac wykraczających poza stały zakres umowy (w tym uzupełnianie braków) oraz wykonania obręczowania 4 zestawów kołowych. Na wykonanie tych prac będą także 4 miesiące.
Kryteria oceny ofert w zakresie każdego zadania to:
Okres udzielonej gwarancji jakości na prace wykonane w całym spalinowym autobusie szynowym – Waga: 10,
Termin wykonania naprawy w poziomie utrzymania P4 spalinowego autobusu szynowego wraz z pracami dodatkowymi i modyfikacjami – Waga: 10,
Cena – Waga: 80.
Oferty można składać do 21 sierpnia 2023 roku.
Wymagane jest doświadczenie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
a) w zakresie zadania nr 1 – wykonał należycie co najmniej jedną usługę obejmującą co najmniej jedną naprawę w poziomie utrzymania P4 spalinowego autobusu szynowego w czasie nie dłuższym niż 60 dni kalendarzowych,
b) w zakresie zadania nr 2, 3 – wykonał należycie co najmniej jedną usługę obejmującą co najmniej jedną naprawę w poziomie utrzymania P4 spalinowego autobusu szynowego w czasie nie dłuższym niż 70 dni kalendarzowych.
Wymagane jest wadium:
dla zadania 1 – 60 000,00 zł,
dla zadania 2 – 30 000,00 zł,
dla zadania 3 – 30 000,00 zł.
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze