Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Koleje Mazowieckie wybrały wykonawcę naprawy P5 „Babci” EN57-038

inforail
01.12.2025 14:30
0 Komentarzy

Koleje Mazowieckie rozstrzygnęły postępowanie przetargowe dotyczące wykonania naprawy w poziomie utrzymania P5 dla elektrycznego zespołu trakcyjnego EN57-038.

Wpłynęły dwie oferty. Zamawiający poinformował, że na sfinansowanie naprawy w poziomie P5 dla pojazdu EN57-038 zamierza przeznaczyć 4 870 800,00 zł brutto.

Rozkład jazdy:

  1. Jakie kryteria decydowały o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu na naprawę P5 pojazdu EN57-038?
  2. Jakie ceny zaproponowali wykonawcy biorący udział w przetargu i jak wypadają one w porównaniu z budżetem zamawiającego?
  3. Dlaczego oferta konsorcjum CSI INVEST i RS Mobility została uznana za najkorzystniejszą?
EN57-038
EN57-038

Otwarcie ofert: dwie propozycje wykonawców

Do postępowania wpłynęły dwie oferty. Konsorcjum CSI INVEST Sp. z o.o. oraz RS Mobility Sp. z o.o. zaproponowało cenę 3 295 000,00 zł netto. Druga oferta, złożona przez PESA Mińsk Mazowiecki S.A., opiewała na kwotę 3 833 000,00 zł netto. Obie propozycje mieściły się poniżej budżetu przewidzianego przez zamawiającego.

Konsorcjum CSI INVEST + RS Mobility wygrywa przetarg

Zamawiający jako najkorzystniejszą wskazał ofertę złożoną przez konsorcjum CSI INVEST i RS Mobility. Oferta spełniała wszystkie wymagania określone w dokumentacji przetargowej i nie podlegała odrzuceniu. Została wybrana zgodnie z obowiązującymi przepisami jako ta, która uzyskała najwyższą liczbę punktów.

Wyniki przetargu na P5 EN57-038
Wyniki przetargu na P5 EN57-038

Kryteria oceny ofert – zwycięzca uzyskał komplet punktów

Oferty oceniano według trzech kryteriów: ceny (80%), okresu udzielonej gwarancji jakości (10%) oraz terminu wykonania zamówienia (10%). Konsorcjum zdobyło maksymalną liczbę punktów w każdym z kryteriów – 80 pkt za cenę, 10 pkt za gwarancję oraz 10 pkt za termin – co łącznie dało wynik 100 pkt na 100 możliwych.

Naprawę P5 dla EZT EN57-038 zrealizuje konsorcjum CSI INVEST i RS Mobility, które zaproponowało najniższą cenę i spełniło wszystkie wymagania zamawiającego. Ostateczna cena wynosi 3 295 000 zł netto, znacznie poniżej kwoty, jaką przewoźnik planował przeznaczyć na sfinansowanie zadania.

Komentarze