Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Koleje Mazowieckie ponownie chcą wysłać 222M na P4. Jest przetarg

inforail
13.10.2023 13:45
0 Komentarzy

Koleje Mazowieckie po raz drugi ogłosiły przetarg na wykonanie naprawy w poziomie utrzymania P4 jednego spalinowego autobusu szynowego typu 222M serii SA222-002.

Poprzednie zamówienie zostało unieważnione. Było za drogo.

O zamówieniu

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie naprawy w poziomie utrzymania P4 jednego spalinowego autobusu szynowego typu 222M serii SA222-002. Wraz z wykonaniem prac wykraczających poza stały zakres naprawy (w tym uzupełnienie braków), wykonanie modyfikacji oraz wykonania przeglądu zespołu napędowego.

Zamawiający wymaga wykonania naprawy w poziomie utrzymania P4 autobusu szynowego wraz z pracami dodatkowymi i modyfikacyjnymi w terminie nie dłuższym niż 70 dni kalendarzowych. Licząc od przekazania spalinowego autobusu szynowego do naprawy.

Koleje Mazowieckie po raz drugi ogłosiły przetarg na wykonanie naprawy w poziomie utrzymania P4 jednego spalinowego autobusu szynowego typu 222M serii SA222-002.
Spalinowa jednostka SA222-02

Oferty można składać do 7 listopada 2023 roku. Kryteria ich oceny to:

Okres udzielonej gwarancji jakości na cały spalinowy autobus szynowy typu 222M serii SA222-002 – Waga: 10

Termin wykonania naprawy w poziomie utrzymania P4 spalinowego autobusu szynowego typu 222M serii SA222-002 wraz z pracami dodatkowymi i modyfikacjami – Waga: 10

Cena – Waga: 80.

Wymagane jest doświadczenie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedną usługę obejmującą co najmniej jedną naprawę w poziomie utrzymania P4 lub P5 spalinowego autobusu szynowego w czasie nie dłuższym niż 80 dni kalendarzowych, a w przypadku wystąpienia prac dodatkowych lub modyfikacji w czasie nie dłuższym niż 130 dni kalendarzowych. lub wykonał należycie co najmniej jedną dostawę obejmującą co najmniej jeden fabrycznie nowy spalinowy lub dwunapędowy elektryczno-spalinowy zespół trakcyjny.

Więcej o jednostce SA222-02 pisaliśmy w InfoRail tutaj.

Komentarze