Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Koleje Małopolskie na taborowych zakupach po raz trzeci. Na celowniku 25 ezt-ów

inforail
07.12.2023 15:45
0 Komentarzy

Koleje Małopolskie po raz trzeci ogłosiły przetarg na dostawę elektrycznych zespołów trakcyjnych do świadczenia kolejowych usług przewozowych, świadczenie usługi kompleksowej obsługi serwisowo-utrzymaniowej oraz dostawę pakietu części zamiennych.

Dwa poprzednie podejścia zakończyły się niepowodzeniem, nie było ofert.

O zamówieniu

Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej, w której zamawiający przewiduje możliwość złożenia zamówienia na dostawę do 25 fabrycznie nowych pojazdów wieloczłonowych posiadających co najmniej 236 miejsc siedzących, przy łącznej liczbie miejsc siedzących i stojących nie mniejszej niż 550, o całkowitej maksymalnej długość pojazdu – 98,5 m wraz z dokumentacją techniczną, w tym dokumentacją konstrukcyjną umożliwiającą wykonywanie przeglądów na poziomach P1 – P5, w tym:

1. Udzielenie gwarancji na każdy EZT na okres minimum 60 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu końcowego pojazdu,

2. Instruktaż pracowników operatora wskazanych przez zamawiającego,

3. Udzielenie licencji na oprogramowanie i dokumentację techniczną,

4. Świadczenie kompleksowej obsługi serwisowo-utrzymaniowej dla każdego ezt-a z wyposażeniem (w tym automaty biletowe, kasowniki) od poziomu P1 do P4 w okresie 5 lat od daty końcowego odbioru każdego ezt-a, jednak nie krócej, niż do wykonania, zakończenia i dopuszczenia do eksploatacji po wykonaniu pierwszej obsługi poziomu 4 utrzymania,

5. Dostawa pakietów części zamiennych.

Koleje Małopolskie po raz trzeci ogłosiły przetarg na dostawę elektrycznych zespołów trakcyjnych do świadczenia kolejowych usług przewozowych, świadczenie usługi kompleksowej obsługi serwisowo-utrzymaniowej oraz dostawę pakietu części zamiennych.
Koleje Małopolskie chcą kupić 25 ezt-ów

Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Wymagane jest doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie zamówienie zrealizowane w ramach jednej lub kilku umów, polegające na dostawie co najmniej pięciu fabrycznie nowych elektrycznych zespołów trakcyjnych, z których każdy był co najmniej dwuczłonowy z kabinami maszynisty umieszczonymi po przeciwległych stronach.

Oferty można składać do 10 stycznia 2024 roku. Kryteria ich oceny stanowią:

Cena – 60%,

Okres gwarancji – 10%,

Termin dostawy pojazdów – 15%,

Masa służbowa ezt – 15%.

Komentarze