Koleje Małopolskie na taborowych zakupach po raz trzeci. Na celowniku 25 ezt-ów
Koleje Małopolskie po raz trzeci ogłosiły przetarg na dostawę elektrycznych zespołów trakcyjnych do świadczenia kolejowych usług przewozowych, świadczenie usługi kompleksowej obsługi serwisowo-utrzymaniowej oraz dostawę pakietu części zamiennych.
Dwa poprzednie podejścia zakończyły się niepowodzeniem, nie było ofert.
O zamówieniu
Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej, w której zamawiający przewiduje możliwość złożenia zamówienia na dostawę do 25 fabrycznie nowych pojazdów wieloczłonowych posiadających co najmniej 236 miejsc siedzących, przy łącznej liczbie miejsc siedzących i stojących nie mniejszej niż 550, o całkowitej maksymalnej długość pojazdu – 98,5 m wraz z dokumentacją techniczną, w tym dokumentacją konstrukcyjną umożliwiającą wykonywanie przeglądów na poziomach P1 – P5, w tym:
1. Udzielenie gwarancji na każdy EZT na okres minimum 60 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu końcowego pojazdu,
2. Instruktaż pracowników operatora wskazanych przez zamawiającego,
3. Udzielenie licencji na oprogramowanie i dokumentację techniczną,
4. Świadczenie kompleksowej obsługi serwisowo-utrzymaniowej dla każdego ezt-a z wyposażeniem (w tym automaty biletowe, kasowniki) od poziomu P1 do P4 w okresie 5 lat od daty końcowego odbioru każdego ezt-a, jednak nie krócej, niż do wykonania, zakończenia i dopuszczenia do eksploatacji po wykonaniu pierwszej obsługi poziomu 4 utrzymania,
5. Dostawa pakietów części zamiennych.
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
Wymagane jest doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie zamówienie zrealizowane w ramach jednej lub kilku umów, polegające na dostawie co najmniej pięciu fabrycznie nowych elektrycznych zespołów trakcyjnych, z których każdy był co najmniej dwuczłonowy z kabinami maszynisty umieszczonymi po przeciwległych stronach.
Oferty można składać do 10 stycznia 2024 roku. Kryteria ich oceny stanowią:
Cena – 60%,
Okres gwarancji – 10%,
Termin dostawy pojazdów – 15%,
Masa służbowa ezt – 15%.
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze