Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Jedna oferta na dostawę 50 ezt-ów dla Kolei Mazowieckich. Droga

inforail
20.03.2024 14:15
0 Komentarzy

Jedna oferta została złożona w przetargu na dostawę 50 ezt-ów dla Kolei Mazowieckich.

Jest droga.

Tylko jedna oferta

Ofertę złożyła firma Stadler Polska.

Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej, której celem jest ustalenie warunków zamówień (w szczególności cen przedmiotu zamówienia), jakie mogą zostać udzielone w okresie obowiązywania umowy ramowej, zwanych dalej zamówieniami. Na podstawie umowy ramowej zamawiający przewiduje możliwość złożenia zamówień na:

1)    dostawę czternastu fabrycznie nowych pięcioczłonowych lub porównywalnych elektrycznych zespołów trakcyjnych (EZT) – transza I, tego samego typu i modelu, świadczenie usług serwisowych EZT przeglądy w poziomach utrzymania P1, P2, P3 w okresie 18 lat licząc od dostawy danego EZT albo do osiągnięcia przez dany EZT przebiegu 2 592 000 km, w zależności co nastąpi pierwsze, przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi EZT oraz z możliwością skorzystania z opcji w zakresie wykonania maksymalnie dwóch napraw w poziomie utrzymania P4 każdego z dostarczonych EZT,

2)    dostawę czternastu fabrycznie nowych pięcioczłonowych lub porównywalnych elektrycznych zespołów trakcyjnych (EZT) – transza II, tego samego typu i modelu oraz takich samych jak EZT, o których mowa w pkt 1, świadczenie usług serwisowych EZT przeglądy w poziomach utrzymania P1, P2, P3 w okresie 18 lat licząc od dostawy danego EZT albo do osiągnięcia przez dany EZT przebiegu 2 592 000 km, w zależności co nastąpi pierwsze, przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi EZT oraz z możliwością skorzystania z opcji w zakresie wykonania maksymalnie dwóch napraw w poziomie utrzymania P4 każdego z dostarczonych EZT,

3)    dostawę jedenastu fabrycznie nowych pięcioczłonowych lub porównywalnych elektrycznych zespołów trakcyjnych (EZT) – transza III, tego samego typu i modelu oraz takich samych jak EZT, o których mowa w pkt 1, świadczenie usług serwisowych EZT przeglądy w poziomach utrzymania P1, P2, P3 w okresie 18 lat licząc od dostawy danego EZT albo do osiągnięcia przez dany EZT przebiegu 2 592 000 km, w zależności co nastąpi pierwsze, przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi EZT oraz z możliwością skorzystania z opcji w zakresie wykonania maksymalnie dwóch napraw w poziomie utrzymania P4 każdego z dostarczonych EZT,

4)    dostawę jedenastu fabrycznie nowych pięcioczłonowych lub porównywalnych elektrycznych zespołów trakcyjnych (EZT) – transza IV, tego samego typu i modelu oraz takich samych jak EZT, o których mowa w pkt 1, świadczenie usług serwisowych EZT przeglądy w poziomach utrzymania P1, P2, P3 w okresie 18 lat licząc od dostawy danego EZT albo do osiągnięcia przez dany EZT przebiegu 2 592 000 km, w zależności co nastąpi pierwsze, przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi EZT oraz z możliwością skorzystania z opcji w zakresie wykonania maksymalnie dwóch napraw w poziomie utrzymania P4 każdego z dostarczonych EZT,

5)    dostawę pakietu naprawczego-pozderzeniowego dla EZT – transza I,

6)    dostawę pakietu naprawczego-pozderzeniowego dla EZT – transza II.

Komentarze