Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Dwie oferty na naprawy okresowe EN57AKŚ

inforail
07.10.2024 16:45
0 Komentarzy

27 września 2024 roku nastąpiło otwarcie ofert w postępowaniu przetargowym ogłoszonym przez Koleje Śląskie. Przetarg dotyczył wykonania naprawy na 4 poziomie utrzymania dla dwóch elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN57AKŚ o numerach 224 i 892, wraz z wykonaniem prac dodatkowych.

Postępowanie zostało przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, z wartością zamówienia przekraczającą progi unijne, zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych.

Spis treści:

  1. Jakie dodatkowe prace przewidziano w ramach naprawy elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN57AKŚ oprócz standardowego 4 poziomu utrzymania?
  2. Co zadecyduje o ostatecznym wyborze wykonawcy, biorąc pod uwagę, że jedna z ofert przekracza budżet zamawiającego?
  3. Jakie kryteria będą kluczowe przy ocenie ofert w przetargu na naprawę zespołów trakcyjnych dla Kolei Śląskich?

Złożone oferty

Do przetargu wpłynęły dwie oferty:

  1. Pesa Mińsk Mazowiecki S.A. Cena oferty brutto: 8 794 500,00 zł.
  2. Public Transport Service sp. z o.o. Cena oferty brutto: 7 977 780,00 zł.
27 września 2024 roku nastąpiło otwarcie ofert w postępowaniu przetargowym ogłoszonym przez Koleje Śląskie. Przetarg dotyczył wykonania naprawy na 4 poziomie utrzymania dla dwóch elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN57AKŚ o numerach 224 i 892, wraz z wykonaniem prac dodatkowych.
Otwarcie ofert

Budżet zamawiającego

Koleje Śląskie, jako zamawiający, na realizację zamówienia przeznaczyły kwotę 8 378 760,00 zł brutto. Oznacza to, że oferta złożona przez Public Transport Service sp. z o.o. mieści się w budżecie zamawiającego, natomiast oferta firmy Pesa Mińsk Mazowiecki S.A. przekracza tę kwotę.

Obecnie zamawiający analizuje złożone oferty, by wyłonić wykonawcę, który będzie odpowiedzialny za naprawę i modernizację pojazdów trakcyjnych Kolei Śląskich.

Komentarze