Duża popularność nowej oferty Taniej z Bliskimi
Z początkiem lipca PKP Intercity wprowadziło nową ofertę – Taniej z Bliskimi.
Oferta skierowana do rodzin i małych grup dostępna jest w kategoriach IC oraz TLK – dzięki niej już nawet 2 osoby podróżujące wspólnie mogą zakupić bilety o 30% taniej.
Atrakcyjna oferta
Z promocji mogą skorzystać również pasażerowie uprawnieni do ulg ustawowych – łącząc ofertę z ulgą.
Taniej z Bliskimi okazało się konkurencyjną i atrakcyjną ofertą. Jej pierwsze dwa miesiące funkcjonowania – lipiec i sierpień – przyniosły 702 tysiące sprzedanych biletów. Dzięki nim blisko 1,8 mln podróżnych cieszyło się tańszymi podróżami.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Dążymy do tego, aby podróże z PKP Intercity były jeszcze bardziej dostępne, zarówno pod względem oferty połączeń, jak i cen biletów. Oferta Taniej z Bliskimi była odpowiedzią na potrzeby klientów, którzy chcą podróżować po Polsce. Dzięki jej wprowadzaniu przejazd koleją w kilka osób stał się konkurencyjny kosztowo względem podróży samochodem. Cieszymy się, że Polacy polubili naszą ofertę i tłumnie z niej skorzystali. Możliwość tańszych podróży znacząco przyczyniła się do osiągnięcia rekordowego wyniku – mówi Marek Chraniuk, Prezes Zarządu PKP Intercity.
Zakup biletów na połączenia kolejowe staje się coraz prostszy – na przełomie maja i czerwca bilety PKP Intercity pojawiły się w aplikacji mPay oraz e-podróżnik.pl. To efekt współpracy podjętej w ramach nowego modelu sprzedaży agencyjnej. Oferta PKP Intercity dostępna w zewnętrznych platformach jest częścią strategii Spółki, która za cel stawia sobie uproszczenie i usprawnienie procesu obsługi pasażerów poprzez wprowadzenie rozwiązań cyfrowych. Od teraz możliwości zakupu biletu są jeszcze bardziej intuicyjne, szybsze i prostsze – spełniają więc wymagania podróżnych. Rozwiązanie to również zostało pozytywnie przyjęte. Do połowy sierpnia sprzedano 200 tys. biletów w aplikacjach mPay i e-podróżnik.
Komentarze