Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Duża popularność nowej oferty Taniej z Bliskimi

inforail
13.09.2022 15:45
0 Komentarzy

Z początkiem lipca PKP Intercity wprowadziło nową ofertę – Taniej z Bliskimi.

Oferta skierowana do rodzin i małych grup dostępna jest w kategoriach IC oraz TLK – dzięki niej już nawet 2 osoby podróżujące wspólnie mogą zakupić bilety o 30% taniej.

Atrakcyjna oferta

Z promocji mogą skorzystać również pasażerowie uprawnieni do ulg ustawowych – łącząc ofertę z ulgą.

Taniej z Bliskimi okazało się konkurencyjną i atrakcyjną ofertą. Jej pierwsze dwa miesiące funkcjonowania – lipiec i sierpień – przyniosły 702 tysiące sprzedanych biletów. Dzięki nim blisko 1,8 mln podróżnych cieszyło się tańszymi podróżami.

Dążymy do tego, aby podróże z PKP Intercity były jeszcze bardziej dostępne, zarówno pod względem oferty połączeń, jak i cen biletów. Oferta Taniej z Bliskimi była odpowiedzią na potrzeby klientów, którzy chcą podróżować po Polsce. Dzięki jej wprowadzaniu przejazd koleją w kilka osób stał się konkurencyjny kosztowo względem podróży samochodem. Cieszymy się, że Polacy polubili naszą ofertę i tłumnie z niej skorzystali. Możliwość tańszych podróży znacząco przyczyniła się do osiągnięcia rekordowego wyniku – mówi Marek Chraniuk, Prezes Zarządu PKP Intercity.

Zakup biletów na połączenia kolejowe staje się coraz prostszy – na przełomie maja i czerwca bilety PKP Intercity pojawiły się w aplikacji mPay oraz e-podróżnik.pl. To efekt współpracy podjętej w ramach nowego modelu sprzedaży agencyjnej. Oferta PKP Intercity dostępna w zewnętrznych platformach jest częścią strategii Spółki, która za cel stawia sobie uproszczenie i usprawnienie procesu obsługi pasażerów poprzez wprowadzenie rozwiązań cyfrowych. Od teraz możliwości zakupu biletu są jeszcze bardziej intuicyjne, szybsze i prostsze – spełniają więc wymagania podróżnych. Rozwiązanie to również zostało pozytywnie przyjęte. Do połowy sierpnia sprzedano 200 tys. biletów w aplikacjach mPay i e-podróżnik.

Komentarze