Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Dlaczego Newag przegrał przetarg na modernizację 21 ezt-ów?

inforail
26.01.2015 09:13
0 Komentarzy
Kilkanaście dni temu informowaliśmy o podpisaniu umowy przez Przewozy Regionalne z konsorcjum Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego 'Mińsk Mazowiecki’ i Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz S.A. na wykonanie modernizacji 21 elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN57. Wówczas pisaliśmy także, że w przetargu startował także Newag, którego oferta została odrzucona z powodu wykluczenia z postępowania. Sprawdziliśmy dlaczego. Otóż jak poinformowała nas rzeczniczka prasowa Przewozów Regionalnych Marta Milewska „firma NEWAG nie przedłużyła terminu związania z ofertą, przez co jej oferta straciła ważność. Dodatkowo cena proponowana przez NEWAG była wyższa niż oferta konsorcjum PESA –ZNTK Mińsk Mazowiecki”.  
Za wykonanie ww. prac modernizacyjnych Przewozy Regionalne będą musiały zapłacić 129 780 000 PLN bez VAT (159 629 400,00 z VAT).          
EN57 Przewozów Regionalnych po modernizacji

      

Komentarze