Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

ZTM Warszawa z powtórką jednego z przetargów na „eLki”

infobus
21.10.2024 15:01
0 Komentarzy

17 października Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie ogłosił przetarg na obsługę linii aglomeracyjnych („L”) łączących obszar gmin Kobyłka, Marki, Nieporęt, Radzymin, Wołomin i Zielonka z Warszawą. Poprzedni podobny przetarg skończył się unieważnieniem z uwagi na przekroczenie budżetu przez oferentów.

Umowa z wybranym wykonawcą ma obowiązywać w terminie 1.12.2024 r. – 30.11.2028 r. Czasu na rozstrzygnięcie przetargu pozostało zatem niewiele.

Spis treści:

  1. Ile wozokilometrów przewidziano dla operatora „eLek”?
  2. Jakie warunki muszą spełnić wykonawcy, aby wziąć udział w przetargu?
  3. Jakim taborem musi dysponować przewoźnik w całym okresie obowiązywania umowy?

Wozokilometry

Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi przewozu regularnego wykonywanej w ramach lokalnego transportu zbiorowego na liniach autobusowych funkcjonujących w ramach systemu komunikacji miejskiej łączącego obszar Gmin Kobyłka, Marki, Nieporęt, Radzymin, Wołomin i Zielonka z Warszawą, w liczbie 8.490.065 (+10%/-10%) wozokilometrów.

O ten kontrakt mogą się ubiegać wykonawcy, którzy wykażą, że należycie wykonali lub wykonują przynajmniej 1 usługę przewozu o charakterze użyteczności publicznej w rozumieniu ustawy o publicznym transporcie zbiorowym z dnia 16 grudnia 2010 r. świadczoną autobusami – w liczbie minimum 100.000 wozokilometrów, przy czym powyższa liczba wozokilometrów musi być osiągnięta w ciągu maksymalnie 1 roku świadczenia usługi na podstawie maksymalnie 3 umów o świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego zawartych z organizatorami publicznego transportu zbiorowego. Ponadto, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonawca musi posiadać średnioroczne zatrudnienie w liczbie co najmniej 20 pracowników.

Wymagany tabor

Wykonawca w trakcie realizacji umowy powinien dysponować, co najmniej:

  • w okresie 1.12.2024 r. – 31.08.2025 r. – 32 autobusami (do ruchu: 24 autobusy klasy MIDI oraz 5 autobusów klasy MAXI), w tym 3 rezerwowymi (2 autobusami klasy MIDI i 1 autobusem klasy MAXI),
  • w okresie 1.09.2025 r. – 30.11.2028 r. – 33 autobusami (do ruchu: 25 autobusy klasy MIDI oraz 5 autobusów klasy MAXI), w tym 3 rezerwowymi (2 autobusami klasy MIDI i 1 autobusem klasy MAXI).

Autobusy MIDI mają mieć długość od 8 do 10 m, zaś autobusy MAXI – od 11,5 do 13,1 m. Będą to konstrukcje częściowo niskopodłogowe – z obniżoną podłogą i bez stopni w przynajmniej jednych drzwiach lub autobusy całkowicie niskopodłogowe. Wszystkie pojazdy wykorzystywane w ramach świadczenia usługi muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż w 2018 roku. Zamawiający dopuszcza napęd autobusów na olej napędowy lub alternatywny – np. biopaliwa (biogaz, bioetanol), a także CNG, LNG, ogniwa paliwowe (wodór) oraz autobusy hybrydowe – połączenie różnych źródeł zasilania z napędem elektrycznym w układ hybrydowy.

Warunki przetargu

ZTM wyznaczył termin otwarcia ofert na dzień 31 października. Kryteria oceny ofert to: cena (90%), rok produkcji autobusu (10%).

Na koniec podajemy link do przetargu: https://ztmwaw.ezamawiajacy.pl/pn/ztmwaw/demand/notice/public/145387/details

Komentarze