Wrocław: ?Taki mamy klimat?? – kampania promująca rowery
?Setki kilometrów ścieżek latomatką zima krótko trzyma/Metki getrów śnieżek łapią rzadkotaki mamy klimat?, rymuje L.U.C, związany z Wrocławiem muzyk,aktywista i miłośnik rowerów w kolejnym spocie, będącym efektemwspółpracy artysty z Nextbike Polska, operatorem WrocławskiegoRoweru Miejskiego, studiem Juice oraz Janem Kallwejtem, grafikiem,którego ilustracje publikowane były m.in. na łamach Wired, TheTelegraph czy Washington Post. Pierwsza produkcja, wynikająca zewspółpracy, stanowiła instrukcję obsługi publicznychwypożyczalni. Tym razem L.U.C przedstawia rowerowe zalety stolicyDolnego Śląska, promując równocześnie kulturę jazdy na ?dwóchkółkach?. Taki mamy klimat!
L.U.C, raper i producent, laureatPaszportu ?Polityki? w 2010 roku, prywatnie znany jest ze swojegozamiłowania do jazdy na rowerze. Znajduje to odbicie w najnowszymwideo, promującym Wrocław jako idealne miejsce dla rowerzystówmiejskich.
Spot obejrzeć pod adresem:https://youtu.be/6OOPPrJHzX8
– Praca z Nextbike to jedno z kilkumoich działań na rzecz roweru – jako mojej pasji, a przy tymekologicznego środka transportu, który mógłby odkorkować naszemiasta. We Wrocławiu temat to tym bardziej palący, że ostatniebadania przypomniały jak bardzo zatrutym powietrzem oddychamycodziennie w stolicy Dolnego Śląska. Spaliny skracają nasze życie? mówi L.U.C. – Postanowiłem podkreślić fakt, że weWrocławiu prawie zawsze jest o kilka stopni cieplej niż w innychmiastach. Wiosna zaczyna się tu wcześniej, a zima przychodzipóźniej. Do tego jest tak płasko, że jak popracujemy nad kondycjąto można jeździć do pracy bez podręcznego zestawu kabinyprysznicowej. Tu aż trudno się spocić. Dla lepszego powietrzapostanowiliśmy się jednak ciut „napocić” nad tym spotem– dodaje.
Animacja została stworzona przezwrocławskie studio Juice (odpowiedzialne wcześniej m.in. za spot,zapowiadający Zimowe w Igrzyska w Soczi dla BBC Sport czy teaserserialu ?Wikingowie?) oraz Jana Kallwejta, autora grafik, któremożna oglądać na łamach największych polskich i światowychtytułów prasowych oraz w kampaniach takich marek, jak m.in.Converse, Sony, Toyota czy McDonalds. Zarówno pierwsze video, czyliinstrukcja korzystania z systemu Wrocławski Rower Miejski, jak ikolejna produkcja to wynik inicjatywy Nextbike Polska, największegow Polsce operatora publicznych wypożyczalni rowerowych (obsługujesystemy m.in. we Wrocławiu, Warszawie, Poznaniu czy Lublinie).
– Mimo, że nasze systemy rowerowesą obecne już w jedenastu miastach w całej Polsce, to Wrocławzawsze będzie nam szczególnie bliski. To tutaj cztery lata temuotwieraliśmy nasz pierwszy system rowerów miejskich, więc w pewnymsensie to w stolicy Dolnego Śląska rozpoczęła się rowerowarewolucja. Rosnące doświadczenie powala nam popatrzeć na rower ijego funkcjonowanie w metropoliach z szerszej perspektywy, jako nanieodłączną część życia mieszkańców. Podobnie jest zesztuką. Stąd właśnie wziął się pomysł na zaskakujące,niekonwencjonalne połączenie w postaci wyjątkowej kampanii, którapowstała z pomocą L.U.C, Juice oraz Jana Kallwejta. Cieszymy się,że przy tym barwnym, społecznym projekcie, promującymnajmodniejszy sposób przemieszczania się po mieście, możemypracować z najlepszymi ? mówi Tomasz Wojtkiewicz, prezesNextbike Polska.
W związku z tym, że Nextbike Polskazostał partnerem szóstej edycji American Film Festival(20-25.10.2015), rowerowy spot na przestrzeni całego październikabędzie można oglądać przed filmami w Kinie Nowe Horyzonty orazrotacyjnie w czasie trwania samego festiwalu.
Wrocławski RowerMiejski jest jedną z jedenastu polskich sieci wypożyczalni, którychoperatorem jest Nextbike. W stolicy Dolnego Śląska z publicznychjednośladów mieszkańcy korzystają od czerwca 2011 roku. W tymczasie dokonano 110 tysięcy rejestracji użytkowników, którzydokonali już 1,4 miliona wypożyczeń.
„
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze