Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Wrocław: Konkurs na rowerową kampanię

infobike
01.09.2014 23:01
0 Komentarzy

Urząd Miasta Wrocławia ogłosił konkursu na koncepcję kampanii promocyjnej promującej przemieszczanie się rowerem w codziennych podróżach komunikacyjnych. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w dniu 25 listopada 2014 roku. Organizator oczekuje od autorów ciekawych i niesztampowych pomysłów. Koszty przeprowadzenia kampanii promocyjnej według koncepcji o której mowa w punkcie 1, muszą zostać wyliczone i sprawdzone przez uczestnika/ uczestników konkursu oraz muszą zawierać się w przedziale od 100 000 złotych brutto do 150 000 złotych brutto. Zakres przekazu powinien polegać na promocji roweru jako:

a. Pojazdu najtańszego z dostępnych środków komunikacji;

b. Najszybszego sposobu poruszania się po mieście w odległości do 5 km;

c. Modnego i niezależnego środka transportu;

d. Środka transportu podnoszącego status społeczny

W ramach koncepcji należy zaplanować kampanię promocyjną medialno-wizualną z uwzględnieniem specyfiki ruchu rowerowego, wyróżniającej się na tle innych kampanii o podobnej grupie docelowej. Grupę docelową stanowią:

1) studenci

2) osoby aktywne zawodowo w przedziale 25-45 lat

3) inne grupy, które zostaną zaakceptowane przez Organizatora a wskazane w Koncepcji.

Dalsze informacje tutaj

Komentarze