Wrocław: Konkurs na rowerową kampanię
Urząd Miasta Wrocławia ogłosił konkursu na koncepcję kampanii promocyjnej promującej przemieszczanie się rowerem w codziennych podróżach komunikacyjnych. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w dniu 25 listopada 2014 roku. Organizator oczekuje od autorów ciekawych i niesztampowych pomysłów. Koszty przeprowadzenia kampanii promocyjnej według koncepcji o której mowa w punkcie 1, muszą zostać wyliczone i sprawdzone przez uczestnika/ uczestników konkursu oraz muszą zawierać się w przedziale od 100 000 złotych brutto do 150 000 złotych brutto. Zakres przekazu powinien polegać na promocji roweru jako:
a. Pojazdu najtańszego z dostępnych środków komunikacji;
b. Najszybszego sposobu poruszania się po mieście w odległości do 5 km;
c. Modnego i niezależnego środka transportu;
d. Środka transportu podnoszącego status społeczny
W ramach koncepcji należy zaplanować kampanię promocyjną medialno-wizualną z uwzględnieniem specyfiki ruchu rowerowego, wyróżniającej się na tle innych kampanii o podobnej grupie docelowej. Grupę docelową stanowią:
1) studenci
2) osoby aktywne zawodowo w przedziale 25-45 lat
3) inne grupy, które zostaną zaakceptowane przez Organizatora a wskazane w Koncepcji.
Dalsze informacje tutaj
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze