Wiemy jaka przyszłość czeka Bydgoski Rower Aglomeracyjny
Bydgoski Rower Aglomeracyjny wystartował w 2015 roku i okazał się sukcesem. W 2018 roku ogłoszono nowy przetarg, który zmodernizował system.
Po trzech latach funkcjonowania BRA, Bydgosz ogłosiła i rozstrzygnęła przetarg, który pozwolił zwiększyć ilość stacji i co ważniejsze wymienić rowery na nowe.
Rok 2021 przyniósł zaledwie 50 tys. wypożyczeń jednośladów i był to najgorszy rok w historii BRA. Utrzymanie systemu kosztowało 1,3 mln zł.
W 2020 roku planowano kolejny kilkuletni przetarg, ale przyszła pandemia i zainteresowanie rowerami miejskimi spadło, dlatego postanowiono ogłosić przetarg na rok z wykorzystaniem używanych od 2018 roku rowerów. W 2022 roku nie będzie zmian w systemie.
1 grudnia Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej ogłosił jednoroczny przetarg na okres od marca do końca października 2022 roku, zakładający obsługę Bydgoskiego Roweru Aglomeracyjnego używanymi rowerami, już jeżdżacymio jeżdżą po bydgoskich ulicach od trzech lat.
Wykonawca zobowiązany będzie serwisować rowery, a także dbać o ich równomierne rozmieszczenie pomiędzy stacjami. W planach nie ma utworzenia nowych stacji, co oznacza, że mieszkańcy zachodniej części Bydgoszczy będą musieli poczekać jeszcze przynajmniej rok.
Oferty firmy mogą składać do 4 stycznia, wcześniej powinni zapoznać się w magazynie ZDMiKP ze stanem technicznym rowerów.
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze