Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Pruszcz Gdański: Modernizacja infrastruktury pieszo – rowerowej

infobike
20.04.2010 15:54
0 Komentarzy

Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim informuje o wyniku przetargu na realizacja projektu pn. Szlakiem Menonitów przez Powiat Gdański – budowa i modernizacja infrastruktury pieszo – rowerowej na terenie gmin Pruszcz Gdański, Suchy Dąb i Cedry Wielkie , współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO DLA WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO NA LATA 2007-2013 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Zamówienie składa się z następujących zadań:
Zadanie nr 1- budowa i modernizacja infrastruktury pieszo – rowerowej na terenie Gminy Pruszcz Gdański :
a) Ciąg Przejazdowo- Wiślina – Lędowo :
– odcinek nr 1 od km 0+000 do 0+514 poprowadzony po lewej stronie drogi wojewódzkiej
nr 226 Przejazdowo – Pruszcz Gdański w kierunku miejscowości Wiślina,
– odcinek nr 2 od km 0+000 do 2+438 po przekroczeniu drogi powiatowej biegnie po prawej stronie przez miejscowość Wiślina do skrzyżowania z droga powiatową nr 2224G (Krzywe Koło);w km 0+913 mostek do przebudowy,
– odcinek nr 3 od km 0+000 do km 2+281,5 biegnie po prawej stronie drogi powiatowej przez miejscowość Wiślina aż do miejscowości Lędowo, tam od km 1+780 do 1+913 zaprojektowano pomost drewniany na skarpie rzeki Motława (L=133m) dalej ciąg został poprowadzony po górze obwałowania rzeki Motława gdzie kończy się tuż przed istniejącą kładką stalową;
– odcinek nr 4 od km 0+000do km 0+243,15 rozpoczynający się po drugiej stronie rzeki po górze obwałowania rzeki Motławy i kończy się na krawędzi ulicy Szkolnej,
– odcinek od km 0+000 do 0+060,20 przebudowa ulicy Szkolnej do jej skrzyżowania z drogą powiatową 2224G,
– odcinek 5 od km 0+000 do 1+437,59 rozpoczyna się od skrzyżowania ulicy Szkolnej i drogi powiatowej a kończy się na granicy Gminy Pruszcz Gdański;Zadanie nr 2- budowa i modernizacja infrastruktury pieszo – rowerowej na terenie Gminy Suchy Dąb :
a) Ciąg Grabiny Zameczek – Wróblewo :
– Odcinek 1 od km 0+000 do 0+664,43 od istniejącego chodnika w m. Grabiny Zameczek do istniejącego ciągu pieszo-rowerowego na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką nr 227,
– Odcinek 2 od km 0+000 do km 0+ 511,56 od przystanku autobusowego przy skrzyżowaniu z droga wojewódzką nr 227 w miejscowości Grabiny Zameczek do drogi powiatowej w miejscowości Wróblewo,
– Odcinek 3 od km 0+000 do km 1+316,53 od przejścia i przejazdu rowerowego przez drogę powiatową w miejscowości Wróblewo do skrzyżowania z drogami gruntowymi,
– Odcinek 4 od km 0+000 do km 0+126,74 od skrzyżowania z drogami gruntowymi wzdłuż drogi biegnącej po wale przeciwpowodziowym kończąc na przejściu i przejeździe rowerowym,
– Odcinek 5 od km 0+000 do km 0+218,52 od wału przeciwpowodziowego do końca obszaru zabudowanego wzdłuż istniejącej drogi,
b) Kładka przez rzekę Motławę w miejscowości Wróblewo o długości 29m;
Zadanie nr 3- budowa i modernizacja infrastruktury pieszo – rowerowej na terenie Gminy Cedry Wielkie :
a)Ciąg Trutnowy – Cedry Wielkie , Leszkowy, Kiezmark, Trutnowy:
– odcinek Trutnowy – Cedry Wielkie od km 0+000 do 2+058,0 początek odcinka przyjęto na krawędzi istniejącej drogi poprzecznej w miejscowości Trutnowy po lewej stronie drogi powiatowej nr 2231G a koniec w miejscowości Cedry Wielkie na skrzyżowaniu drogi prowadzącej do Cedr Małych i drogi krajowej nr 7;
– odcinek Trutnowy -od km 0+000 do 0+830,00 początek przyjęto na krawędzi istniejącego chodnika po lewej stronie drogi gminnej
– odcinek Trutnowy – od km 0+000 do 0+739,00 początek przyjęto na krawędzi istniejącego chodnika po prawej stronie drogi gminnej,
– odcinek Leszkowy od km 0+000 do 1+907,0 po lewej stronie drogi powiatowej prowadzącej w kierunku Kiezmarka w km 1+362,6 zaprojektowano zatokę autobusową o długości L=20m,
– odcinek Kiezmark od km 0+000 do km 1+234,57 po prawej stronie drogi powiatowej z Kiezmarka do miejscowości Leszkowy w km 10+154,0 zaprojektowano zatokę autobusową o dł. L=20m,
Data udzielenia zamówienia: 15.04.2010. Liczba otrzymanych ofert: 6. Nazwa i adres wykonawcy (-ów), któremu udzielono zamówienia: Konsorcjum Firm MTM -BRUKBET Sp. z o. o. z siedzibą w Pszczółkach – Lider Konsorcjum. Cena wybranej oferty: 5094261,85. Oferta z najniższą ceną: 5094261,85 oferta z najwyższą ceną: 6798953,18. Waluta: PLN.

Komentarze