„Poruszaj się jak zwierzę” – trwa kampania edukacyjna TIER Mobility
“Poruszaj się jak zwierzę. Jedź TIER”. to kampania edukacyjna TIER Mobility. Jej najnowszą odsłonę stanowi pierwszy w Warszawie ekologiczny mural marki, przedstawiający jednego z bohaterów kampanii – wilka szarego oraz treść zwierzęcego manifestu.
“Poruszaj się jak zwierzę. Jedź TIER” to lokalna adaptacja globalnej kampanii „Behave like an animal”, za której kreację odpowiada holenderska agencja 180 Amsterdam. Zwierzęta stanowią jej motyw przewodni, a także wzór do naśladowania i inspirację do tworzenia nowoczesnych, niskoemisyjnych i szczęśliwych miast, w których najistotniejsze są wzajemny szacunek oraz dobro społeczności.
Pochłaniający zanieczyszczenia powietrza mural na warszawskiej Pradze stanowi najnowszą odsłonę kampanii. Przedstawia on wilka szarego, bohatera kampanii, a także jeden z głosów manifestu, w którym zwierzęta zachęcają mieszkańców miast do zmiany nawyków na bardziej przyjazne środowisku. Praca została wykonana przy wykorzystaniu farb fotokatalitycznych, a obecne w niej elementy tekstowe są fluorescencyjne, dzięki czemu manifest można przeczytać również w nocy.
Do 15 lipca br. mural ozdabia ścianę kamienicy przy ul. Zamoyskiego 26A na warszawskiej Pradze. Za jego projekt oraz jego wykonanie odpowiedzialna jest agencja Good Looking Studio.
Harmonia w miejskiej dżungli
Głównym elementem kampanii TIER jest wyjątkowy wideo manifest z udziałem zwierząt, które zabierają głos w ważnej sprawie. W autorskim materiale wideo dzielą się one refleksją na temat nadmiernej i szkodliwej dla środowiska produkcji CO2, będącej efektem działań człowieka. Manifest został udostępniony na specjalnej stronie internetowej, a także wzmocniony artykułami kontekstowymi oraz komunikacją w mediach społecznościowych.
W najnowszej odsłonie kampanii jego tematyka pojawia się nie tylko jako treść muralu, lecz również w formie plakatów rozmieszczonych w przestrzeni miejskiej w Warszawie, m.in. w Pawilonach na ul. Nowy Świat oraz współpracy influencerskiej przy serii autorskich filmów z twórcą Make Life Harder.
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze