Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Pomorze zaczyna dialog ws. MEVO 2.0. Nowi gracze!

infobike
05.12.2019 12:30
0 Komentarzy

12 firm zgłosiło się do dialogu technicznego w sprawie systemuroweru metropolitalnego Mevo. To m.in. najwięksi operatorzy systemówsharingowych w Polsce i Europie, a wśród nich … NextBike.

Rozmowy z potencjalnymi operatorami rozpoczęły się 3 grudnia.Potrwają do połowy grudnia.

Podczas dialogu technicznego z oferentami prowadzone sąrozmowy na temat uruchomienia floty rowerów, którą OMGGS już ma.

Dialog techniczny nie jest osobnym trybem postępowania, wwyniku którego zostanie dokonany wybór wykonawcy. Pozwoli natomiast naopracowanie dokumentacji przetargowej, która uwzględni obecnie dostępne narynku rozwiązania i w największym zakresie będzie odpowiadać potrzebommieszkańców metropolii.

Przedmiotem dialogu jest szeroko rozumiane doradztwodotyczące przede wszystkim zagadnień technicznych, prawnych, organizacyjnych,ekonomicznych i logistycznych związanych z funkcjonowaniem rowerumetropolitalnego Mevo, a także zebranie informacji na temat najnowszych inajkorzystniejszych rozwiązań technologicznych. Dialog potrwa minimum 6tygodni, a zebrane dane posłużą do opracowania dokumentacji postępowania, którebędzie miało na celu wyłonienie operatora roweru miejskiego.

12. graczy

Firmy, które zgłosiły się do dialogu technicznego to:

1. Comdrev

2. Orange

3. Arkus&Romet

4. Freebike

5. Voom Sp. z o.o. z partnerami Jeden ślad, Innogy Polska

6. T-mobile Polska S.A.

7. Royal Energy sp. z o.o.

8. Nextbike Polska S.A.

9. Spółdzielnia Socjalna Heca

10. GeoVelo

11. Clear Channel

12. Green Elektricity

MEVO śpi

Przypomnijmy – rowery Mevo będące własnością OMGGS zostałyzabrane z ulic metropolii i zabezpieczone. Należy pamiętać, że system to nietylko rowery, stacje i aplikacja, ale także działania operacyjne – przedewszystkim naprawy i relokacja rowerów.

OM GGS jest właścicielem 1224 rowerów, 660 stacji, a takżeaplikacji, systemu informatycznego i strony internetowej. Po rozwiązaniu umowyze spółką NB Tricity, 28 października zarząd zapewnił o swojej determinacji wprzywróceniu systemu, tak żeby mieszkańcy metropolii mogli korzystać z dużej isprawnej floty roweru publicznego.

Jak poinformowała firma Nextbike Polska, część użytkownikówroweru Mevo, których wypowiedzenia zostały złożone i przeanalizowane do 22 listopada,dostała już zwrot środków z kont. Pozostali będą musieli uzbroić się wcierpliwość, ponieważ od momentu, kiedy spółka NB Tricity ogłosiła upadłość, awniosek trafił do sądu, zwroty te będą dokonywane w innej procedurze.

Komentarze