Ostatnie przygotowania do startu nowego sezonu Wrocławskiego Roweru Miejskiego
Wrocławskie rowery miejskie zjechały w listopadzie do zajezdni i przeszły konserwację i drobne remonty. Teraz czekają, aby pierwszego marca wyjechać na ulice.
Wrocławskie rowery miejskie trzy zimowe miesiące, przeczekały pod dachem w magazynie i teraz po przejściu niezbędnych napraw i konserwacji czekają na rozpoczęcie kolejnego sezonu. Lista wszystkich napraw jest całkiem spora i obejmuje międy innymi wymianę siodełek i pedałów, montaż nowych blokad, wymiana dętek, regulacja hamulców oraz wiele innych zabiegów odnowy serwisowej.
Odświeżone i zregenerowane jednoślady 1 marca wyruszą na wrocławskie trasy. Zimowa przerwa była wyjątkiem, bo cały system wypożyczalni wymagał poprawy. Teraz rowery będą jeździć cały rok.
Co w nowym sezonie?
Rodzina rowerów miejskich powiększy się wiosną o 100 jednośladów tradycyjnych. Nie zabraknie rowerów elektrycznych, tandemów, transportowych czy dziecięcych. Wszystkich razem będzie 2300.
Stacje są rozsiane po całym mieście i wraz z nowym sezonem będzie można korzystać z nowych punktów:
- Pełczyńska (dworzec kolejowy)
- Starodębowa (przystanek kolejowy)
- Przy Torze (przystanek kolejowy)
- Kopycińskiego / Drabika
- Ziemniaczana / Boiskowa
- Czarnuszkowa / Waniliowa
- Port Lotniczy
- Bierutowska
- Grapowa / Sygnałowa
- Ibn Siny Awicenny (dworzec kolejowy)
Wszystkie będą wyposażone w totemy i stojaki, a 40 z nich w pompki rowerowe.
Nowa wersja aplikacji i ceny
Następna w kolejce jest nowa wersja aplikacji. Przypominamy, że służy ona przede wszystkim do wypożyczania rowerów, sprawdzania ich dostępności i lokalizacji stacji, a także do zgłaszania usterek. Na telefonach z zainstalowaną aplikacją wystarczy pobrać aktualizację
Została zaprojektowana na nowo, jest odświeżona i bardziej dopracowana, a jednocześnie wszystko powinno działać znacznie szybciej i przyjemniej – zapowiada Cezary Dudek z firmy Nextbike Polska.
Aktualizacja będzie dostępna od 27 lub od 28 lutego.
Nowy sezon, nowe ceny
20 minut jazdy jest wciąż za darmo. Kolejne 40 minut kosztuje 3 zł, czyli o złotówkę drożej niż przed przerwą,każda następna rozpoczęta godzina to 6 zł (wcześniej 4 zł).
Pod koniec ubiegłego sezonu z Wrocławskiego Roweru Miejskiego, którego operatorem niezmiennie jest Nextbike, korzystało 351 112 zarejestrowanych użytkowników. Kto do nich dokręci?
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze