Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

MEVO cały czas z problemami. Czasowe ograniczenie

infobike
08.04.2019 08:30
0 Komentarzy

Operator MEVO (Nexbike Polska) od tygodnia zmaga się z problemem brakuodpowiedniej liczby rowerów w pomorskim systemie. W swoim najnowszymkomunikacie informuje, że został zmuszony do „wstrzymania dokonywania płatnościw systemie MEVO w związku z jego gigantyczną popularnością” i przeciążeniemsystemu. Ograniczenie to ma charakter czasowy.

Operator Systemy MEVO oświadczył w najnowszym komunikacie, że konieczne jestczasowe ograniczenie przyrostu liczby użytkowników i kolejnych wypożyczeń, bo toskutkuje niemożliwością zapewnienia oczekiwanej jakości usługi. W programie”Wszystkie Strony Miasta” o tym, że liczba rowerów dostępnych jest wciążniezadowalająca mówili przedstawiciele strony zamawiającej czyli ObszaruMetropolitalnego Gdańsk-Gdynia Sopot. 4 kwietnia dostępność jednośladów MEVOutrzymywała się na poziomie 48-50%. Powodem są rozładowujące się akumulatory, aserwis nie nadąża z ich ładowaniem i wymianą.

Komunikat za komunikatem

A oto najnowszy komunikat wydany w piątek 5 kwietnia przez Nextbike Polska:

-„W piątek – 5 kwietnia – po południu wstrzymana została możliwość zasileniakonta MEVO nowymi środkami. Dotyczy to wszystkich użytkowników. Wykupioneabonamenty pozostaną aktywne i posiadający je użytkownicy nadal będą mogliwypożyczać rowery. Nie można jednak aktywować nowego konta, ani zasilić jużistniejącego.

Konieczność wstrzymania przyjmowania płatności wynika z dużego przeciążeniasystemu. Od ostatniego poniedziałku każdego dnia odnotowuje on ponad 10 tysięcywypożyczeń. Ich łączna liczba do czwartku do północy sięgnęła już 90 tysięcy. Wsystemie Roweru Metropolitalnego MEVO zarejestrowanych jest już ponad 60tysięcy osób i ta liczba szybko rośnie.

Na intensywne korzystanie z rowerów nakładają się inne negatywne zjawiska,takie jak wandalizm i niewłaściwe ich użytkowanie. Operator notuje np. dużoprzypadków wyłamywania nóżek, co często jest skutkiem siadania na rowerze przedich złożeniem. Rośnie również liczba przebitych opon. Przy obsłudze systemu postronie operatora pracuje ponad 100 osób i planowane jest zatrudnieniekolejnych pracowników, aby sprostać wyzywaniu obsługi systemu przy tak wysokiejeksploatacji.

-„Firma dokłada wszelkich starań, by jak najszybciej uporać się zewszystkimi problemami. To jednak wymaga czasu. Jest nam przykro z powoduniedogodności, z którymi dla użytkowników wiąże się wstrzymanie dokonywaniapłatności” – mówi Marek Pogorzelski z Nextbike Polska.

Operator będzie informował o przywróceniu możliwości dokonywania płatności wsystemie w osobnych komunikatach.”

Komentarze