Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

KROSS myśli o elektrycznej rewolucji

infobike
02.11.2017 13:02
0 Komentarzy

Największy producent rowerowy w Polsce może zaliczyć ten rokdo udanych dzięki kilku bardzo poważnym posunięciom biznesowym. Najpierwspektakularnie przejął legendarną holenderską markę, a teraz wprowadza nowatorskąna krajowym rynku linię wyczynowych eBike'ów. Planuje też uruchomienieprodukcji karbonowych ram rowerowych w swojej fabryce w Przasnyszu, na couzyskał dotację z Unii Europejskiej.

Najmocniejszy akcent to niewątpliwie sfinalizowanie przezKROSS-a przejęcia prestiżowej holenderskiej marki Multicycle z ponad 40-letniątradycją. Specjalizuje się w rowerach elektrycznych, a know-how w tejdziedzinie przydał się polskiemu producentowi ze względu na konsekwentnierealizowany, odważny plan wprowadzania coraz to nowszych modeli eBike'ów. Tymsamym uzyskał też doskonały dostęp do sąsiednich krajów o niezwykle rozwiniętymrynku rowerowym.

Od początku tego sezonu do sprzedaży trafił trekkingowyrower ze wspomaganiem elektrycznym Trans Hybrid w dwóch wariantach, zaś dokolekcji 2018 przasnyska firma wprowadza aż siedem tego typu propozycji. Są tomodele eBike'ów głównie o wyczynowym zacięciu, co stanowi nowość na polskimpodwórku. Chce w ten sposób kreować nowe trendy, dobrze już ugruntowane naZachodzie.

Plany inwestycyjne spółki sięgają dalej. Dzięki otrzymaniuunijnego dofinansowania w wysokości 1 845 373,93 zł rusza budowa innowacyjnejlinii produkcyjnej ram rowerowych z karbonu.

-„Naszym celem jest wdrożenie szeroko zakrojonych badańprzemysłowych, aby docelowo stworzyć własną technologię produkcji. W ten sposóbnasze ramy, czyli serce każdego roweru, uzyskają niepowtarzalną trwałość iunikatowe cechy, mocno odróżniające od konkurencji – tłumaczy ArkadiuszTrzciński, kierownik marketingu firmy KROSS. – Staniemy się więc pozytywnymwyjątkiem europejskiej marki, tworzącej karbonowe ramy w swojej fabryce wPolsce, a nie w krajach azjatyckich” – podkreśla.

Tak zaawansowanym technologicznie sprzętem może pochwalićsię tylko kilka fabryk w Europie. Co więcej, ten projekt pozwoli na zwiększenieeksportu do Czech, Niemiec, Włoch i Hiszpanii.

KROSS to firma z 27-letnim doświadczeniem. Łącznie produkujei sprzedaje ponad 300 tys. rowerów rocznie, eksportowanych do ponad 40 krajów.

Komentarze