Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

BMZ wyznacza nowe trendy w akumulatorach dla e-rowerów

infobike
09.08.2021 09:00
0 Komentarzy
W 2019 roku Grupa BMZ wprowadziła na rynek pierwszy akumulator V10 Intube i mogła z dumą zaprezentować go na Eurobike w wersji 725 Wh. BMZ jest więc jednym z pierwszych producentów akumulatorów typu semi/intube do rowerów elektrycznych.

ODPOWIEDŹ NA TRENDY

Już wtedy było jasne, że BMZ trafiło w „nerw branży rowerowej” tą koncepcją akumulatora, ponieważ trend był i jest dość wyraźny: z dala od tylnej rury akumulatora, co dla niektórych klientów końcowych często wpływa na wygląd zakupionego roweru. W rezultacie istniejąca konstrukcja Intube staje się coraz bardziej w centrum zainteresowania producentów OEM i kupujących. BMZ udało się połączyć wymiary 21 700 ogniw (5,0 Ah) w minimalnej przestrzeni montażowej i rozwiązać problemy techniczne, takie jak połączenie ogniw. W tym przypadku 25 lat doświadczenia w rozwiązaniach systemów akumulatorów litowo-jonowych opłaciło się i stworzono podstawową koncepcję idealnego akumulatora do e-roweru.

NOWE WARIANTY V10 WKRÓTCE

V10 jest produkowany w Karlstein w Niemczech na zaawansowanych technologicznie liniach automatyzacji i otrzymuje znak „Made in Germany”. Dzięki temu BMZ może reagować szybciej niż inni producenci akumulatorów, a tym samym ma znacznie krótsze czasy dostawy, nawet w tych trudnych czasach. V10 jest już dostępny na rynku – 36V z 725 Wh, a od drugiego kwartału 2022 może być dostarczony kolejny wariant V10 – 48V z 820 Wh. Ponadto, pojawią się warianty z 36V/540 Wh, 36V/844 Wh i 48V z 720 Wh. Wszystko zaplanowane zostało na 2022 rok.

Założyciel i dyrektor generalny BMZ Group, Sven Bauer, wypowiedział się o V10: „To kolejny kamień milowy w rozwoju naszych akumulatorów. Żaden inny akumulator do e-bike’a nie ma lepszego stosunku mocy do przestrzeni montażowej i pojemności (Wh) niż nasz V10. Naszym celem dla nadchodzących generacji V10 jest 1000 Wh na tej samej minimalnej przestrzeni instalacyjnej!”

Grupa BMZ jest globalnym graczem w produkcji wielobranżowych rozwiązań systemowych litowo-jonowych. Grupa ma siedzibę w Niemczech i posiada dodatkowe zakłady produkcyjne w Chinach, Polsce i USA, a także filie w Japonii, Wielkiej Brytanii i Francji. Na całym świecie istnieją również ośrodki badawczo-rozwojowe.

Komentarze