Witamy na stronie Transinfo.plNie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka.Oto co możesz zrobić:
Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się
Adblock Plus
Adblock
uBlock Origin
Inne
1. Kliknij ikonę Adblocka Plus w obszarze rozszerzeń przeglądarki w prawym górnym rogu ekranu. Ikona może być częściowo zakryta przez niewielką liczbę.
2. Kliknij przycisk zasilania Ikona zasilania, by przesunął się w lewą stronę.
3. Kliknij przycisk Odśwież.
1. Kliknij ikonę AdBlocka Ikona AdBlocka w obszarze rozszerzeń przeglądarki w prawym górnym rogu ekranu. Ikona może być częściowo zakryta przez niewielką liczbę.
2. Wybierz Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie.
3. W oknie dialogowym „Nie włączaj AdBlocka na…” wybierz Wyklucz. Ikona AdBlocka zmieni się w symbol kciuka w górę.
1. Kliknij ikonę uBlock Origin w obszarze rozszerzeń przeglądarki w prawym górnym rogu ekranu. Ikona może być częściowo zakryta przez niewielką liczbę.
2. Kliknij przycisk zasilania. Stanie się on szary, co oznacza, że reklamy na tej stronie nie są już blokowane.
1. Kliknij ikonę rozszerzenia do blokowania reklam zainstalowanego w przeglądarce.
Zwykle znajduje się ona w prawym górnym rogu ekranu. Możesz mieć zainstalowanych kilka blokad reklam.
2. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyłączania blokad reklam wyświetlanymi na otwartej stronie.
Mogą one dotyczyć wybrania konkretnej opcji w menu lub kliknięcia określonego przycisku.
3. Odśwież stronę, postępując zgodnie z wyświetlanymi komunikatami lub klikając w przeglądarce przycisk odświeżania bądź ponownego załadowania strony.
Tajwański przewoźnik zamawia nowe A350F i 3 szerokokadłubowe A330neo
infoair
21.02.2024 13:36
0Komentarzy
Tajwański przewoźnik zamawia nowe A350F i 3 szerokokadłubowe A330neo fot. Airbus
Tajwańskie linie STARLUX złożyły wiążące zamówienie na pięć nowych frachtowców A350F i trzy kolejne szerokokadłubowce pasażerskie A330neo. Umowę podpisali podczas Singapore Airshow KW Chang, prezes STARLUX Airlines i Christian Scherer, dyrektor generalny działu samolotów komercyjnych w Airbusie.
„STARLUX Airlines od początku istnienia rozwijają przewozy cargo, wykorzystując strategiczne zalety położenia Tajwanu”, powiedział Glenn Chai, dyrektor generalny linii. „Dzięki właśnie złożonemu zamówieniu STARLUX stanie się pierwszym tajwańskim użytkownikiem szerokokadłubowego frachtowca nowej generacji A350F. W dobie zmian klimatycznych A350F odznacza się niezrównaną oszczędnością pod względem zużycia paliwa, emisji CO2 i ekonomii eksploatacji. Nie tylko spełnia wymagania klientów dotyczące redukcji emisji CO2, ale także jest zgodny z planem STARLUX ESG, zakładającym osiągnięcie zerowej emisji do 2050 r. Natomiast trzy nowe A330neo wzmocnią przewagę naszej floty i zapewnią większą elastyczność w planowaniu operacji pasażerskich”.
„Uwielbiamy współpracować ze STARLUX Airlines przy budowie i wzmacnianiu ich floty”, powiedział Benoît de Saint-Exupéry, wiceprezes Airbus ds. sprzedaży samolotów pasażerskich. „Użytkowanie wąskokadłubowych i szerokokadłubowych samolotów najnowszej generacji Airbusa przynosi liniom ogromne korzyści. Znacząco zmniejsza zużycie paliwa i emisję CO2 oraz oferuje znaczący poziom podobieństwa technicznego, oszczędności w serwisie i szkoleniach. A350F, jedyny duży frachtowiec nowej generacji, bezproblemowo wpasuje się w flotę STARLUX, złożoną wyłącznie z maszyn Airbusa i umożliwi przewoźnikowi skuteczne konkurowanie z wiodącymi graczami na najważniejszych rynkach przewozów cargo”.
STARLUX Airlines korzystają wyłącznie z odrzutowców Airbusa: A350-900, A330neo i A321neo. A350F będą eksploatowane przez STARLUX Cargo na niektórych z najbardziej ruchliwych tras cargo na świecie.
Opracowywany właśnie wariant towarowy A350 będzie przewozić ładunek o masie do 111 ton i latać na odległość do 8700 km przy znacznie niższych kosztach niż jakikolwiek inny dostępny obecnie frachtowiec. A350F umożliwi STARLUX Cargo obsługę wszystkich rynków transportu ciężkiego na świecie. Napędzany najnowszymi silnikami Rolls-Royce Trent-XWB97, samolot zapewni zmniejszenie zużycia paliwa i emisji gazów cieplarnianych nawet o 40% w porównaniu ze starszym modelem 747F i będzie o co najmniej 20% bardziej rentowny niż jego konkurent. A350F otrzyma największe w branży cargo drzwi ładunkowe na głównym pokładzie, a długość kadłuba i jego pojemność zoptymalizowano pod kątem załadunku standardowych palet i kontenerów lotniczych. Ponad 70% płatowca wykonano z zaawansowanych materiałów, dzięki czemu masa startowa frachtowca jest o 46 ton mniejsza w porównaniu z konkurentami. A350F to także jedyny samolot towarowy, który całkowicie spełni zaostrzone normy emisji CO₂ ICAO, które wejdą w życie w 2027 r.
Dzięki zamówieniu dodatkowych A330neo tajwański przewoźnik będzie mógł rozwijać jedną z najnowocześniejszych i najbardziej rentownych flot pasażerskich, oferującą najwyższy komfort podróży. Najnowsze zamówienie powiększy flotę A330neo w barwach STARLUX z czterech do siedmiu maszyn, przy czym nowe maszyny otrzymaj kabinę dwuklasową premium: z 28 miejscami klasy biznes i 269 miejscami w klasie ekonomicznej.
Szerokokadłubowce Airbusa są szczególnie popularne wśród linii w regionie Azji i Pacyfiku – prawie 900 samolotów jest tu już w eksploatacji, a 190 ma zostać dostarczonych.
Według stanu na koniec stycznia br. Airbus zdobył zamówienia od 57 klientów z całego świata na ponad 1200 egzemplarzy A350, w tym 50 na A350F od dziewięciu znaczących przewoźników cargo. W kategorii maszyn średniej wielkości produkcja A330neo nabiera tempa dzięki potwierdzonym zamówieniom od 28 klientów na prawie 300 maszyn.
A350F i A330neo w barwach STARLUX
Zostało jeszcze 90% artykułu.
Aby czytać dalej, dołącz do subskrybentów TransInfo.pl już teraz! Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
Komentarze