Smaki z Gwiazdką Michelin w menu dla pasażerów LOT Business Class
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadziły kolejną nowość do oferty pokładowej - nową usługę kulinarną pod hasłem „Smaki z Gwiazdką Michelin w LOT Business Class”. Możliwość wyboru dania głównego w ramach Business Class Fine Dining Menu jest dostępna dla pasażerów LOT Business Class, podróżujących rejsami dalekodystansowymi, rozpoczynającymi się na Lotnisku Chopina w Warszawie.
Oferta dań opracowana jest przez Bartosza Szymczaka, szefa kuchni restauracji Rozbrat 20, nagrodzonej Gwiazdką Michelin, będącą ambasadą Krug. - Partnerem projektu jest Polska Organizacja Turystyczna.
Rozkład lotu:
- Kto przygotował menu z gwiazdką Michelin dla pasażerów LOT Business Class?
- Na jakich rejsach dostępna jest nowa usługa kulinarna LOT-u?
- Do kiedy obowiązuje oferta Smaki z Gwiazdką Michelin w LOT Business Class?
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadziły do swojej oferty wyjątkową usługę, która przenosi doświadczenia podróży na jeszcze wyższy poziom. Wszyscy pasażerowie LOT Business Class na rejsach dalekodystansowych z Warszawy mają teraz możliwość delektowania się daniem głównym przygotowanym przez Bartosza Szymczaka, szefa kuchni restauracji Rozbrat 20, wyróżnionej prestiżową Gwiazdką Michelin, będącą ambasadą Krug. „Smaki z Gwiazdką Michelin w LOT Business Class” to kolejna nowość w ofercie pokładowej z segmentu premium, odpowiadająca na oczekiwania najbardziej wymagających podróżnych.
Magia smaku na wysokości 10 000 metrów
Z myślą o potrzebach pasażerów, PLL LOT konsekwentnie rozwijają swój produkt pokładowy, wyznaczając nowe standardy usług. Oferta wyboru z zakresu Business Class Fine Dining Menu, we współpracy z restauracjami z przewodnika Michelin, to nie tylko podnoszenie jakości podróży, ale także promowanie Polski jako miejsca wyjątkowych doświadczeń kulinarnych. Jako ambasador Polski na świecie, narodowy przewoźnik tworzy przestrzeń, w której smaki stają się elementem i wizytówką polskiej gościnności.
„Rozwój oferty pokładowej w PLL LOT to dla nas strategiczny kierunek, w którym konsekwentnie stawiamy na unikalne doświadczenia podróży. >>Smaki z Gwiazdką Michelin w LOT Business Class<< to nie tylko podniesienie jakości i prestiżu naszej oferty - to także sposób, w jaki prezentujemy polską gościnność i kulturę kulinarną na świecie. Wierzymy, że podróż powinna inspirować na każdym etapie - nie tylko poprzez miejsce docelowe, ale także przez drogę i jej wyjątkowe aspekty, których zasmakować mogą pasażerowie na pokładach naszych samolotów. Dlatego oferujemy rozwiązania, które łączą komfort z niezapomnianymi doznaniami kulinarnymi” - Izabela Leszczyńska, dyrektor Biura Rozwoju Produktu i Customer Experience PLL LOT.
Zamówienie na danie główne należy złożyć najpóźniej 24 godziny przed podróżą - na etapie rezerwacji biletu lub później, poprzez zakładkę „Zarządzaj rezerwacją”, w LOT Contact Center, u agentów sprzedaży oraz na lotnisku.
Kulinarny kunszt, precyzja detalu i smaku
Nowa oferta PLL LOT obejmuje starannie skomponowane dania główne, przygotowane w oparciu o najwyższe standardy sztuki kulinarnej. Pasażerowie mają możliwość wyboru jednego dania spośród czterech wykwintnych kompozycji:
- Łosoś z krokietem z krewetką i sosem z papryki - łosoś sous-vide, krokiet z krewetką, pure z cukinii z bazylią oraz aksamitny sos z pieczonej papryki.
- Beef bourguignon z młodymi warzywami i winem - długo duszona wołowina w burgundzie z młodymi ziemniakami i glazurowaną marchewką.
- Zrazy cielęce z jabłkiem z warzywami - cielęcina z konfitowanym jabłkiem w sosie smardzowym z marynowanymi warzywami.
- Lasagna z ricottą i szpinakiem - lasagna z ricottą i szpinakiem pod lekkim beszamelem na kremowym sosie z pomidorów.
„Zdobycie gwiazdki Michelin oraz zaufanie, jakim obdarzył nas jeden z najlepszych domów szampańskich na świecie Krug, tworząc Rozbrat 20 ambasadą Krug, jest dla mnie wielkim wyróżnieniem i jednocześnie zobowiązaniem, do bycia jeszcze lepszym każdego dnia. To również wielka szansa na pokazanie gościom z zagranicy, że polska gastronomia wkroczyła do świata najlepszych restauracji. Dzisiaj, moje wielkie marzenie o pokazaniu polskiej gastronomii szerokiej, międzynarodowej publiczności stało się faktem. Mamy czym się pochwalić i dzięki współpracy z PLL LOT i POT, zainteresowanie naszą kuchnią, ale też kulturą i tradycją z pewnością wzrośnie. Na 10 000 metrów, będziemy pokazywać i dawać do spróbowania, jak smaczna, nowoczesna i wyjątkowa jest polska kuchnia. To innowacyjne rozwiązanie jest szansą dla nas wszystkich” - Bartosz Szymczak, współwłaściciel i szef kuchni Rozbrat 20.
Usługa realizowana jest we współpracy z Polską Organizacją Turystyczną - partnera Michelin Guide. Partnerstwo to umożliwi w przyszłości rozszerzanie oferty o kolejne restauracje z przewodnika Michelin, aby jeszcze pełniej promować bogactwo polskiej sceny kulinarnej.
„Turystyka kulinarna to trend, za którym podążają turyści z całego świata. Polska ma niezwykle bogatą kuchnię opartą na unikatowych lokalnych produktach. Chcemy, aby podróżni korzystający z usług PLL LOT kojarzyli Polskę jako idealną destynację kulinarną, w której poznają smaki, do których będą często chcieli wracać. Razem z PLL LOT budujemy wizerunek Polski jako nowoczesnego i atrakcyjnego kraju” - Agnieszka Walawender, dyrektor Departamentu Marketingu Polskiej Organizacji Turystycznej.
Oferta dań autorstwa Bartosza Szymczaka, szefa restauracji Rozbrat 20, obowiązuje do 31 stycznia 2026 roku. Szczegółowy opis dań w ramach Business Class Fine Dining Menu znajduje się na stronie:
Smaki z Gwiazdką Michelin w LOT Business Class
Polskie Linie Lotnicze LOT to nowoczesny przewoźnik łączący Europę Środkową i Wschodnią ze światem. W ofercie LOT-u są bezpośrednie rejsy dalekodystansowe do portów w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Indiach, Japonii i Korei Południowej. Polski przewoźnik konsekwentnie zwiększa częstotliwość i poprawia ofertę na tych kierunkach, wzmacniając tym samym swoją pozycję na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Połączenia dalekiego zasięgu obsługuje Boeingami 787 Dreamliner, jednymi z najnowocześniejszych szerokokadłubowych samolotów świata. Obecny na niebie od 1929 roku, polski przewoźnik jest 11 najstarszą linią lotniczą na świecie, będąc jedną z najbardziej międzynarodowych i rozpoznawalnych polskich marek.
Komentarze