Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Lotnisko Rzeszów-Jasionka: ponad 500 nowych miejsc siedzących dla pasażerów

infoair
02.10.2025 12:45
0 Komentarzy

Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka im. Rodziny Ulmów zakończył kolejną inwestycję poprawiającą komfort podróżnych. W terminalu pasażerskim pojawiło się 520 nowoczesnych i ergonomicznych miejsc siedzących.

100 siedzeń wyposażono w porty do ładowania urządzeń mobilnych, a 74 dostosowano do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Rozkład lotu:

  • Ile nowych siedzisk zamontowano w terminalu lotniska Rzeszów-Jasionka?
  • Która firma zrealizowała inwestycję w nowe miejsca siedzące?
  • Ile z nowych siedzisk wyposażono w porty do ładowania urządzeń mobilnych?

Nowe wyposażenie terminala zostało dostarczone przez firmę Nowy Styl z Krosna – producenta mebli kontraktowych, którego rozwiązania znajdują się już na ponad 260 lotniskach na całym świecie. Wartość inwestycji wyniosła blisko 745 tys. zł.

Dla porównania, do tej pory pasażerowie korzystali z 315 siedzisk bez dodatkowego wyposażenia. Teraz przestrzeń oczekiwania na loty w Jasionce zyskała zupełnie nową jakość.

To inwestycja, która realnie poprawi komfort pasażerów i sprawi, że oczekiwanie na lot będzie przyjemniejsze. Dodatkowo cieszy nas, że wykonała ją firma z Podkarpacia, mająca duże doświadczenie i sukcesy na rynku globalnym – podkreślił Adam Hamryszczak, prezes Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka im. Rodziny Ulmów.

Nowe siedziska wyróżniają się wysoką jakością wykonania, funkcjonalnością i nowoczesnym wzornictwem. Ich instalacja została przeprowadzona w godzinach nocnych, tak aby nie zakłócać pracy terminala pasażerskiego i bieżącej obsługi podróżnych.

Modernizacja przestrzeni terminalowej to część szerszej strategii lotniska, której celem jest nie tylko zwiększenie przepustowości, ale również podnoszenie jakości obsługi pasażera i tworzenie przyjaznego otoczenia podróży.

Komentarze