Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Lotnisko Kraków: 255 proc. więcej obsłużonych pasażerów niż w czerwcu 2021 roku

infoair
04.07.2022 11:00
0 Komentarzy
W czerwcu z usług  Krakow Airport skorzystało 718 662 pasażerów, czyli o 4% mniej w stosunku do czerwca 2019 roku, ale już o 255 % więcej w stosunku do czerwca 2021 roku.

Łącznie od początku 2022 roku krakowskie lotnisko obsłużyło 3 191 730 pasażerów.

Planując rozwój krakowskiego lotniska w 2022 zakładaliśmy, że w miesiącach wiosennych i letnich ruch na krakowskim lotnisku będzie sukcesywnie wzrastał. Wzrasta o wiele szybciej, a wszystko dzięki ogromnej pasji do podniebnych podróży – powiedział Radosław Włoszek, prezes zarządu Kraków Airport.

Prezes krakowskiego lotniska podziękował także wszystkim pasażerom, “którzy mimo wielu wyzwań z jakimi nadal zmaga się branża lotnicza, wybrali samolot jako ulubiony środek transportu.”

Jak zapowiadał na początku roku prezes lotniska, w br. Kraków Airport planuje obsłużyć 5,4 mln pasażerów, co stanowić będzie 65 proc. ruchu pasażerskiego z 2019 r. Wyzwaniem dla portu – przekonywał wtedy Włoszek – jest powracać do realiów z 2019 r.

Kraków Airport jest drugim lotniskiem w Polsce pod względem liczby obsłużonych pasażerów i największym portem regionalnym.

W obowiązującym letnim rozkładzie lotów Kraków Airport znalazły się 43 połączenia do 99 miast w 33 krajach. Oferuje je 20 linii – zarówno przewoźnicy tradycyjni, jak i niskokosztowi.

Komentarze