Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Lotnisko Chopina umożliwia bezpłatne rozmowy krajowe

infoair
11.09.2017 18:37
0 Komentarzy

Warszawskie Lotnisko Chopina zainstalowało pięć aparatów telefonicznych, z których pasażerowie mogą bezpłatnie zadzwonić na krajowe numery komórkowe i stacjonarne – poinformował port. Aparaty, w kolorze żółtym, znajdują się w strefie ogólnodostępnej i zastrzeżonej.

Jak poinformowało w poniedziałek w komunikacie lotnisko, dostępnych jest pięć aparatów telefonicznych w różnych częściach portu – zarówno w strefie ogólnodostępnej, jak i zastrzeżonej. Urządzenie można znaleźć m.in. na poziomie przylotów, w hali odbioru bagażu, czy w strefie Schengen.

Obok zamontowanego na ścianie aparatu telefonicznego koloru żółtego, umieszczona jest instrukcja obsługi w języku polskim i angielskim. Zgodnie z nią, telefon jest ogólnodostępny i bezpłatny. Można z niego zadzwonić wyłącznie na numery polskich operatorów.

Ponadto, wybierając na klawiaturze telefonu przycisk „A” można bezpośrednio połączyć się z informacją lotniskową, „B” – z ratownictwem medycznym, „C” – z policją, a „D”- ze Służbą Ochrony Lotniska.

Lotnisko Chopina to największy port w Polsce. Obsługuje blisko 38 proc. ruchu pasażerskiego w kraju. W lipcu i sierpniu port obsłużył ponad 3,4 mln pasażerów i jest to o blisko jedną czwartą więcej niż w tym samym okresie rok temu. W sumie, przez pierwsze osiem miesięcy br. lotnisko obsłużyło 10,4 mln pasażerów – to o 24 proc. więcej, niż w analogicznym okresie 2016 roku.

W 2016 r. port obsłużył 12,8 mln pasażerów – o 14,4 proc. więcej niż w 2015 r. W tym roku – według szacunków – ma to być 14 mln podróżnych.

Lotniskiem zarządza Przedsiębiorstwo Państwowe „Porty Lotnicze” zatrudniające ponad 1,5 tys. osób.

Komentarze