Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Kraków dla pasażerów biznesowych

infoair
29.09.2009 12:25
0 Komentarzy
Kraków Airport wychodzi naprzeciw nawet najbardziej wymagającym klientom dbając nie tylko bogatą siatkę połączeń ale i przygotowując specjalny pakiet usług dla pasażerów biznesowych: Business Lounge, Salon VIP, Meet &Assist. 
Business Lounge –to komfortowo wyposażone salony, gdzie można wypoczywać i pracować – wyposażone w komputery z dostępem do Internetu, Internet bezprzewodowy, stanowiska do pracy z laptopem oraz drukarkę. Do dyspozycji pasażerów jest również prasa krajowa i zagraniczna oraz telewizja satelitarna. Można skorzystać z oferty barku: rozmaitych napoi oraz drobnych przekąsek i słodyczy. Salony Business Lounge otwarte są 7 dni w tygodniu.
Salon VIP – umożliwia organizowanie spotkań biznesowych, podejmowanie ważnych gości w dogodnie zlokalizowanym miejscu. W ramach usług VIP pasażer ma zapewnioną kompleksową koordynację odprawy bagażowej, paszportowej, celnej oraz osobny transport do/z samolotu. Pasażer ma możliwość korzystania z wydzielonego parkingu usytuowanego w pobliżu Salonu VIP. Może również liczyć na współpracę i asystę fachowego personelu, przeszkolonego w zakresie protokołu dyplomatycznego.
Usługa świadczona jest dla pasażerów podróżujących w ruchu krajowym oraz międzynarodowym, po uprzedniej rezerwacji z 24 –godzinnym wyprzedzeniem.
Meet &Assist –jest usługą usprawniającą i przyspieszającą odprawę pasażerską w ruchu międzynarodowym. Pasażerów, którzy zamówią Meet &Assist, wita na lotnisku odpowiednio przeszkolony pracownik, który pomaga przy odprawie biletowej, kontroli paszportowej i kontroli bezpieczeństwa.
Kraków Airport inwestuje w luksusowe pomieszczenia dla pasażerów. Obecnie kończy się modernizacja salonu VIP, dwa lata temu otworzyliśmy nowy salon business lounge dla pasażerów podróżujących do krajów Schengen. Z każdym miesiącem przybywa klientów w salonach Business Lounge. W samym 2008 roku w salonach business lounge obsłużono prawie 28 000 osób, do sierpnia tego roku –niemal 19 000 pasażerów. Zależy nam na stworzeniu dobrego wizerunku, poczucia komfortu, tak by pasażerowie chcieli latać z naszego portu –twierdzi prezes Jan Pamuła. 
Korzystanie z oferty dla biznesu to nie tylko wygoda, ale też oszczędność czasu, szybsza odprawa na wyodrębnionym stanowisku i możliwość połączenia pracy z wypoczynkiem.
Przyjęta przez Zarząd portu strategia rozwoju zakłada realizację inwestycji umożliwiających zwiększenie ruchu lotniczego przy zapewnieniu bezpiecznych i komfortowych warunków, które szczególnie w przypadku klientów biznesowych decydują o wyborze lotniska. 
Międzynarodowy Port Lotniczy im. Jana Pawła II Kraków Airport jest największym portem regionalnym w Polsce. W obszarze jego bezpośredniego oddziaływania mieszka około 7,9 mln osób. Pełni on rolę lotniska międzynarodowego, obsługującego loty rozkładowe i nierozkładowe. Jest korzystnie usytuowany w stosunku do sieci dróg – bezpośrednie sąsiedztwo autostrady A4 ułatwia sprawne przemieszczanie się po całym regionie Polski południowej szczególnie po Małopolsce i Śląsku. To pierwsze lotnisko w kraju posiadające szybkie bezpośrednie połączenie kolejowe z centrum miasta.
Ruch międzynarodowy jest obsługiwany w terminalu o przepustowości rocznej ponad 3 mln pasażerów. Od dwóch lat funkcjonuje osobny terminal do obsługi ruchu krajowego. Obydwa budynki są w pełni klimatyzowane i przystosowane do obsługi osób niepełnosprawnych.

Komentarze