Airbus: Rozpoczęcie budowy pierwszego pierścienia kadłuba do A350 XWB
Airbus rozpoczął wytwarzanie pierwszego pierścienia z włókna węglowego do kadłuba A350 XWB. Prace trwają w fabryce firmy w Illescas w Hiszpanii. Proces kładzenia włókna węglowego, stosowany w produkcji pierścienia kadłuba o długości 5,5 metra i powierzchni 56 metrów kwadratowych, określanego jako sekcja 19, zakończy się w najbliższych tygodniach.
Większa część kadłuba A350 XWB wykonana jest z paneli z włókna węglowego, które są łatwiejsze w produkcji i montażu niż pierścienie. Jednakże Airbus uznał, że w przypadku tylnej części kadłuba, mającej stożkowaty kształt, pierścień będzie optymalną strukturą.
A350 XWB, zaprojektowany i wyprodukowany z odpowiednich materiałów, przy użyciu właściwej technologii i we właściwym miejscu, będzie samolotem kształtującym efektywność połączeń średnio- i dalekodystansowych już od 2013 r.
Rodzina samolotów szerokokadłubowych A350 XWB (Xtra Wide-Body) to nowa linia produktowa samolotów średnich rozmiarów i dalekiego zasięgu obejmująca trzy podstawowe wersje pasażerskie o pojemności od 270 do 350 pasażerów w typowych układach trzyklasowych. Rodzina samolotów A350, która ma wejść do eksploatacji w 2013 roku, już jest jednym z najbardziej udanych programów w historii –35 nabywców na całym świecie złożyło dotychczas zamówienia na 573 samoloty.
To i wiele innych zdjęć A350 XWB w wysokiej rozdzielczości jest dostępnych w naszym salonie prasowym pod adresem:
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze