Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Stara Błotnica: Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów

przetargi
11.08.2023 13:58
0 Komentarzy
Przetargi
Branża Samochody ciężarowe:      autobusy
Forma przetargu tryb podstawowy
Dane organizatora URZĄD GMINY STARA BŁOTNICA26-806 STARA BŁOTNICA46Tel. 48 385 77 90Fax. 48 385 77 90E-mail [email protected] www.starablotnica.pl/
Województwo mazowieckie
Powiat Białobrzegi
Treść zamówienia Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół przez Gminę Stara BłotnicaOryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół przez Gminę Stara Błotnica1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup fabrycznie nowego, nieużywanego autobusu szkolnego do przewozu uczniów do szkół.2. Zamówienie obejmuje sprzedaż i dostawę autobusu do siedziby Zamawiającego.3. Autobus musi być dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym co najmniej jednej osoby korzystającej z wózka inwalidzkiego. Miejsce dla wózka inwalidzkiego w wydzielonej przestrzeni lub uzyskiwane po demontażu części foteli. Pojazd powinien być wyposażony w antypoślizgowy najazd ułatwiający wprowadzanie wózka inwalidzkiego do wnętrza pojazdu, w pasy bezpieczeństwa dostosowane do osoby siedzącej na wózku.4. Autobus musi spełniać wymogi polskich przepisów dotyczących autobusów przeznaczonych do przewozu osób niepełnosprawnych wynikających z przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. prawo o ruchu drogowym ( t.j. Dz.U. z 2022r. poz 988 z późn.zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( t.j. Dz.U z 2016r. poz. 2022 z późn. Zm.)Musi posiadać aktualne świadectwo homologacji z przystosowaniem do przewozu osób niepełnosprawnych wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (t.j. Dz.U.z 2015r. poz 1475) oraz dokumenty przystosowania autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych na wózku/kach inwalidzkim/ich. 5. Autobus musi spełniać wszystkie wymogi homologacyjne.6. Krótki opis wymagań technicznych.Rok produkcji- 2023 Silnik -Diesel, Moc silnika- min.140 kW i 190 KMSkrzynia biegów- manualnaIlość miejsc- 21 (z fotelem pilota w tym 1 miejsce dla osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim)Przestrzeń na wózek może być wydzielana z miejsc gdzie znajdują się demontowane fotele.Lakier- biały + oklejony na pomarańczowo7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SWZ. 8. Autobus winien posiadać wszystkie konieczne dokumentacje dopuszczenia pojazdu do ruchu publicznego( homologacja) umożliwiające rejestrację pojazdu.9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia min.36 miesięcy. Okres gwarancji będzie podlegał punktacji, w związku z tym Wykonawca wskazuje w formularzu ofertowym, podając odpowiednio 36, 48, 60 miesięcy. 10. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwanie przez Zamawiającego. Zamówienie jest współfinansowane z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia „ Autobusy dla mazowieckich szkół”. FZ.271.6.2023
Specyfikacja https://tender-attachments.com/pl-01/pl01-2023-BZP-00334376-01.zip
LINK do SIWZ http://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08db9267-fa1a-c8e3-0b0e-9900111a5411
CPV 34.12.10.00
Wymagania 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. d) zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca spełni warunek dot. zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej: 1 dostawę fabrycznie nowego autobusu o wartości co najmniej 300 000 złotych brutto. Do przeliczenia wszystkich wartości finansowych, a występujących w innych walutach niż PLN Wykonawca zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu na stronie internetowej. Średnie kursy walut dostępne są na stronie internetowej Narodowego Banku Polskiego pod następującym adresem: http://www.nbp.pl/. 1. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej dotyczący wykonanych robót musi być spełniony: a) przez Wykonawcę samodzielnie; lub b) przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawcę) samodzielnie; c) w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców występujących wspólnie. Nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) wyżej wymaganego doświadczenia w ramach doświadczenia różnych podmiotów zaangażowanych w realizację zamówienia w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej – w ramach jednego warunku. 2. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem (np. Konsorcjum), doświadczenie będzie oceniane w zależności od konkretnego zakresu udziału tego Wykonawcy, a więc jego faktycznego wkładu w prowadzenie działań, które były wymagane od tej grupy w ramach zamówienia publicznego wykazanego na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale V. 4. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o zamówienie publiczne. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych: 1) wykazu dostaw wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Okres, o którym mowa w pkt 1, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych i/lub usług, które wykonywał wspólnie z innymi Wykonawcami, wykazy, o których mowa powyżej dotyczą robót budowlanych i/lub usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: I. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) ponosić będą solidarnie odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania wynikającego z przedmiotu udzielonego zamówienia; 2) Ten sam Wykonawca może być członkiem tylko jednego konsorcjum. 3) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. 4) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. 5) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6) W przypadku, o którym mowa w ust. 4) i 5), wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy – załącznik nr 4 do SWZ. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
Wadium 7900.00
Osoba do kontaktu Gmina Stara Błotnica, ul. Stara Błotnica 46, 26-806, Stara Błotnica, woj. mazowieckie, państwo PL, tel. 48 385 77 90, e-mail [email protected] strony internetowej (URL): www.starablotnica.bip.org.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia 3 miesiące
Miejsce i termin składania ofert URZĄD GMINY STARA BŁOTNICA26-806 STARA BŁOTNICA462023-08-09
Sposób składania ofert Oferty składane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e- zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl Godzina: 12:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą do 2023-09-08
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie cena 60gwarancja 40

Komentarze