Opis zamówienia
|
Wykonanie szlaków i ścieżek pieszo- rowerowych z miejscem odpoczynku , oznakowaniem turystycznym i historycznym w gminie Gorlice w ramach projektu pn. Tworzenie ogólnopolskiego produktu turystycznego – małopolski odcinek Szlaku Frontu Wschodniego I Wojny Światowej – etap I. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane Wykonanie szlaków i ścieżek pieszo- rowerowych z miejscem odpoczynku , oznakowaniem turystycznym i historycznym w gminie Gorlice w ramach projektu pn. Tworzenie ogólnopolskiego produktu turystycznego – małopolski odcinek Szlaku Frontu Wschodniego I Wojny Światowej – etap I. Zakres rzeczowy robót: Odcinek I obejmujący Nr ewidencyjne działek: 1727, – obręb 0009 Szymbark. Zakres robót: w ramach robót budowlanych typu drogowego zostaną wymienione warstwy podbudowy i nawierzchni jezdni rowerowej na długości 229 mb. Trakt ścieżki rowerowej o szerokości 2,0 m zostanie wykorytowany mechanicznie do głębokości 30 cm od poziomu terenu. Koryto zostanie wyłożone warstwą 10 cm piasku średniego, a następnie zostanie ułożona warstwa kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o grubości 15 cm. Warstwą nawierzchniową ścieżki będzie nawierzchnia z betonu asfaltowego o grubości 4 cm. Warstwy nawierzchni ścieżki będą ograniczone obrzeżem betonowym 6*20 cm na ławie betonowej z oporem. Prace budowlane zostaną wykonane małogabarytowym sprzętem mechanicznym. Odcinek II obejmujący Nr ewidencyjne działek: 1718/1, 760/1, 760/2, 760/3, obręb 0009 Szymbark – działki drogowe, działka 1088/1 obręb 0009 Szymbark, działki 738, 770 obręb 0009 Szymbark – działki przecinające drogi – strumienie. Zakres robót: regeneracja ukształtowania terenu w pasie o szerokości ok. 2,0 m, na długości ok. 871mb, będzie polegała na powierzchniowym wyrównaniu pasa ścieżki sprzętem mechanicznym. Na wyrównanym terenie ułożona zostanie warstwa podsypki żwirowej (10 cm), a na niej układane będą lekkie kratki ażurowe trawnikowe, których wysokość ścianki wynosi 5,0 cm. Płyty będą wypełnione grysem kamiennym. Kraty z tworzywa sztucznego HDPE o nośności min. 200 ton /m2. Dodatkowo wykonane zostaną prace o charakterze odcinkowym: na odcinku w km od 0+734,00 do 0+861,00 zamontowana zostanie barierka łańcuchowa (wzdłuż brzegu rzeki). Na niniejszym odcinku wymagane będzie usunięcie krzewów i drzew kolidujących z przebiegiem ścieżki Przewiduje się również pracę o charakterze punktowym: wymienione zostaną przepusty:w km 0+534,00 – wymiana istniejącego przepustu na przepust rurowy wykonany z rur K2 60 długości 4,0 m, w km 0+715,00 – wymiana istniejącego przepustu na przepust rurowy wykonany z rur K2 80 długości 4,0 m, w km 0+814,00 – wymiana istniejącego przepustu na przepust rurowy wykonany z rur K2 60 długości 4,0 m, w km 0+828,00 – wymiana istniejącego przepustu na przepust rurowy wykonany z rur K2 60 długości 4,0 m, w km 1+019,00 – wymiana istniejącego przepustu na przepust rurowy wykonany z rur K2 60 długości 4,0 m, Wyloty przepustów umocnione kamieniem łamanym na podsypce cementowo-piaskowej wykonany zostanie remont przepustu w km 0+737,00. Remont polegać będzie na wymianie istniejącego przepustu, odtworzeniu warstw konstrukcyjnych ponad przepustem, umocnieniu skarp wokół wylotu z przepustu płytami betonowymi, ażurowymi. Uwaga! Fragmentarycznie mogą wystąpić miejsca, gdzie ze względu na ukształtowanie terenu, wymagane będzie wykonanie wykopów/korytowania – do ok. 0,5 m głębokości – celem prawidłowego ułożenia kratek ażurowych wraz z ich podbudową. Nadmiar urobku z wykopu należy wykorzystać przy remoncie przepustu. Odcinek III obejmujący Nr ewidencyjne działek: 796, 760/3 – obręb 0009 Szymbark – działka drogowa, działki 780/2 – obręb 0009 Szymbark – działka przecinająca drogę – strumień. Zakres robót: w ramach robót budowlanych typu drogowego zostaną uzupełnione warstwy konstrukcyjne istniejącej nawierzchni jezdni na długości 166 m. Trakt ścieżki rowerowej o szerokości 2,5 m zostanie wyrównany kruszywem łamanym 0/31,5 stabilizowanym mechanicznie. Na tak przygotowane podłoże ułożona zostanie nawierzchnia bitumiczna ścieżki o grubości 5 cm. Planowane jest również uzupełnienie obudowy wylotów istniejącego przepustu 1200, oraz wzmocnienie skarp wokół wylotu z przepustu płytami betonowymi ażurowymi. Prace budowlane zostaną wykonane małogabarytowym sprzętem mechanicznym. Odcinek IV obejmujący Nr ewidencyjne działek: działka 1084/7 w obrębie ewidencyjnym 0009 Szymbark, działka 1088/1 w obrębie ewidencyjnym 0009 Szymbark, działka 375/1 w obrębie ewidencyjnym 0007 Ropica Polska, działki 844, 375/6, 548, 522/1, 376/1, 375/5 w obrębie ewidencyjnym 0007 Ropica Polska. Zakres robót: regeneracja ukształtowania terenu w pasie o szerokości ok. 2,0 m, na długości ok.1841 m, będzie polegała na powierzchniowym wyrównaniu pasa ścieżki sprzętem mechanicznym. Na wyrównanym terenie ułożona zostanie warstwa podsypki żwirowej (10 cm), a na niej układane będą lekkie kratki ażurowe trawnikowe, których wysokość ścianki wynosi 5,0 cm. Płyty będą wypełnione grysem kamiennym. Kraty z tworzywa sztucznego HDPE o nośności min. 200 ton /m2. Na działce nr 844 przewiduje się wykonanie miejsca odpoczynku o powierzchni 13 m z lokalizacją dwóch ławek i elementu informacyjnego. Nawierzchnia bitumiczna o grub. 4 cm położona na podbudowie z piasku średnioziarnistego – grub. 10cm. i kruszywa łamanego 0/31,5 g – grub.15 cm. Uwaga! Fragmentarycznie mogą wystąpić miejsca, gdzie ze względu na ukształtowanie terenu, wymagane będzie wykonanie wykopów/korytowania – do ok. 0,4 m głębokości – celem prawidłowego ułożenia kratek ażurowych wraz z ich podbudową. Odcinek V obejmujący Nr ewidencyjne działek: 380, 382, 383, 384/3, 388, 375/2, 393/4, 393/7 obręb 0007 Ropica Polska – działki drogowe. Zakres robót: remont istniejącego szlaku pieszo – rowerowego na długości ok. 362 m, polegał będzie na nawiezieniu i utwardzeniu nawierzchni szlaku kruszywem budowlanym (kliniec). Oznakowanie drogowe ścieżek: a) Znaki drogowe małe na podkładzie ocynk 1,5 mm z folią 1 generacji: A-11a – 6 szt. A-6b – 1 szt. A-6c – 1 szt. A-7 – 1 szt. B-33 -40 – 4 szt. B-43 -30 – 4 szt. B-44 – 30 – 4 szt. T-6b – 2 szt. T-6d – 2 szt. b) Słupki stalowe ocynkowane hutniczo: 76 dł. 4300 mm – 4 szt. 60 dł. 3500 mm – 13 szt. c) Progi zwalniające U-16 długości 3 m – 3 szt. Uwaga W kosztach ogólnych należy uwzględnić wszystkie dodatkowe koszty tj. wykonanie operatów geodezyjnych powykonawczych, kosztów zajęcia pasa drogowego, ewentualnych projektów organizacji ruchu ,oznakowania itp. szczegółowy zakres robót zawarty uproszczonym projekcie budowlanym i w przedmiarach robót na podstawie których należy sporządzić wycenę. W przypadku wystąpienia w projekcie budowlanym lub przedmiarach nazw własnych materiałów dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych w stosunku do materiałów przyjętych w przedmiarach i projekcie budowlanym pod warunkiem spełnienia wymaganych norm i parametrów jak w projekcie. Materiały te musza posiadać atesty , deklaracje zgodności z Polskimi Normami , certyfikaty ISO. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233162-2 45233123-7
|
Wymagania
|
Zamawiajacy wymaga wniesienie wadium przetargowego w kwocie 15.000 PLN III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku zamówienie nie wymaga posiadania przez wykonawce specjalnych uprawnien . III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert minimum 1 podobne zadanie polegające na : budowie ścieżek rowerowych , spacerowych , chodników , parkingów o nawierzchni z krat z tworzywa sztucznego HDPE , lub kostki brukowej o powierzchni minimum 3000 m 2 lub długości minimum 2000 mb , z podaniem rodzaju robót , wartości, daty i miejsca wykonania, a także załączeniem dowodów tj. poświadczenia lub innych dokumentów – jeżeli z przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. / Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonych dokumentów o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp – na zasadzie spełnia / nie spełnia. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna, gdy Wykonawca robót budowlanych będzie miał dostęp do narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych: – koparki podsiębierne 0,4 – 0,6 m3 szt. 2 – mikrokoparka szt.2 – samochody ciężarowe samowyładowcze 5-10t. szt. 2 , walec wibracyjny mały szt. 1 , spychacz mały o mocy 100km szt.1 – ubijaki wibracyjne ( zagęszczarki ) szt.2 III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę dysponowania minimum 1 osobą na stanowisku Kierownika Budowy , posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno budowlanej lub drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane , aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz minimum 3 letnie doświadczenie na danym stanowisku; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie). – Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia / nie spełnia. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna – wykazać że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1.000.000,00 zł , – przedstawić informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy pozwalającą na płynną realizację zamówienia (informacja winna zawierać w treści żądaną kwotę tj. 800.000,00 złotych), (wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), – Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia / nie spełnia III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca: informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) dokumenty wynikajace z zapisów SIWZ
|
Uwagi
|
Numer ogłoszenia: 421486 – 2013;data zamieszczenia: 16.10.2013
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 409176 – 2013 data 08.10.2013 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy Gorlice, ul. 11 Listopada 2, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3535762, fax. 018 3535461.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.3. W ogłoszeniu jest: Potencjał techniczny Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku Za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna, gdy Wykonawca robót budowlanych będzie miał dostęp do narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych: – koparki podsiębierne 0,4 – 0,6 m3 szt. 2 – mikrokoparka szt.2 – samochody ciężarowe samowyładowcze 5-10t. szt. 2 , walec wibracyjny mały szt. 1 , spychacz mały o mocy 100km szt.1 – ubijaki wibracyjne ( zagęszczarki ) szt.2. W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający nie stawia specjalnych warunków Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp – na zasadzie spełnia / nie spełnia..
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4. W ogłoszeniu jest: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Gorlice ulica 11-go Listopada 2 38-300 Gorlice.. W ogłoszeniu powinno być: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Gorlice ulica 11-go Listopada 2 38-300 Gorlice..
|
Komentarze