Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

PNiUIK zrewitalizuje linie 134 i 137

inforail
12.03.2014 14:45
0 Komentarzy

PKP PLK wybrały ofertę złożoną przez Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie Sp. z o.o. w przetargu na rewitalizację linii kolejowej nr 137 na odcinku Chorzów Batory –Gliwice oraz linii kolejowej nr 134 na odcinku Sosnowiec Jęzor –Mysłowice w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja linii kolejowych nr 134, 137 i 138 na odcinku Gliwice Łabędy –Katowice –Sosnowiec Jęzor”. Zamówienie obejmuje:
1)Roboty nawierzchniowe, podtorzowe i drogowe, do których należą:
a)Przebudowa nawierzchni kolejowej:
—wymiana torów i wstawek,
—oczyszczenie mechaniczne podsypki,
—ścinanie ław torowiska,
—podbijanie i regulacja położenia torów w planie i profilu,
—przebudowa przejazdu,
—wymiana rozjazdów,
b)Wzmocnienie podtorza,
c)Odbudowa rowów bocznych,
d)Budowa drenażu wgłębnego,
e)Rewitalizacja obiektów inżynieryjnych,
f)Przebudowa peronów i wiat,
g)Usunięcie drzew i krzewów.
2)Roboty branży elektroenergetycznej, do których należą:
a)Kompleksowa przebudowa sieci trakcyjnej w stacji Ruda Chebzie oraz na szlaku Ruda Chebzie –Zabrze,
b)Regulacja sieci trakcyjnej na szlaku Sosnowiec Jęzor –Mysłowice, oraz w stacji Sosnowiec Jęzor,
c)Wymiana uszynień konstrukcji wsporczych sieci trakcyjnej na szlaku Sosnowiec Jęzor –Mysłowice, oraz w stacji Sosnowiec Jęzor,
d)Wymiana uszkodzonych i nieposiadających skrajni konstrukcji wsporczych sieci trakcyjnej na odcinku Sosnowiec Jęzor –Mysłowice,
e)Wymiana przytorowych urządzeń EOR w stacji Sosnowiec Jęzor,
f)Przebudowa instalacji oświetlenia zewnętrznego w stacji Sosnowiec Jęzor,
g)Przebudowa oświetlenia na peronach wyspowych w stacji Ruda Chebzie oraz na p.o. Ruda Śląska,
h)Zabudowa urządzeń EOR w stacji Ruda Chebzie,
i)Zabudowa urządzeń EOR w stacji Zabrze.
3)Roboty branży automatyki i telekomunikacji, do których należą:
a)Stacja Zabrze
—wymiana pulpitów na nastawniach ZZ i ZZ2,
—wymiana semaforów,
b)Stacja Ruda Chebzie
—elektryczna centralizacja zwrotnic w istniejących urządzeniach mechanicznych,
wraz zabudową urządzeń układowej kontroli niezajętości tych rozjazdów opartych o liczniki osi na nastawni dysponującej RCB,
—wymiana elektrycznych napędów zwrotnicowych wraz z umocowaniami
nastawnia RCA,
—wymiana elektromagnesów torowych shp,
c)Szlak Zabrze –Gliwice
—przebudowa obwodów kontroli niezajętości odstępów sbl (demontaż istniejących zabudowa nowych opartych na licznikach osi),
d)Szlak Chorzów Batory- Ruda Chebzie
—przebudowa obwodów kontroli niezajętości odstępów sbl (demontaż istniejących zabudowa nowych opartych na licznikach osi),
e)Szlak Ruda Chebzie –Zabrze
—przebudowa obwodów kontroli niezajętości odstępów sbl (demontaż istniejących zabudowa nowych opartych na licznikach osi),
—wymiana na nowe elektromagnesów shp,
—konserwacja kontenerów sbl,
—konserwacja semaforów sbl,
f)Szlak Sosnowiec Jęzor –Mysłowice
—wymiana sygnalizatorów sbl, oraz semaforów wjazdowych do stacji Mysłowice,
—wymiana elektromagnesów torowych shp,
—demontaż elementów i ponowny montaż istniejących czujników liczników osi,
g)Stacja Sosnowiec Jęzor
—przebudowa obwodów kontroli niezajętości torów i rozjazdów w torach głównych (demontaż istniejących zabudowa nowych opartych na licznikach osi),
—wymiana elektrycznych napędów zwrotnicowych wraz z umocowaniami,
—wymiana elektromagnesów torowych shp,
—wymiana semaforów.

Wartość oferty to 56 388 592 PLN bez VAT.

Komentarze