Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Warszawa: Systemu Informacji Dynamicznej Pasażerskiej na Centralnym

inforail
08.08.2011 15:48
0 Komentarzy

PKP Oddział Dworce Kolejowe w Warszawie ogłosił przetarg na Wykonanie Systemu Informacji Dynamicznej Pasażerskiej (SIDP) dla Dworca Kolejowego Warszawa Centralna poprzez:
 dokonanie niezbędnych zmian projektowych w istniejących projektach SIDP,
 dostawę i wdrożenie SIDP,
 utrzymanie SIDP. Szczegóły na stronie www.dworcekolejowe.pl. Oferty mozna składać do dnia 15 września 2011 roku. Kryterium wyboru to cena.

Zamówienie jest podzielone na dwa etapy:

Pierwszy etap realizacji zamówienia obejmuje:
a) dokonanie niezbędnych zmian projektowych w istniejących projektach SIDP, stanowiących własność Zamawiającego,
b) uzyskanie wszelkich niezbędnych do realizacji SIDP pozwoleń oraz zezwoleń,
c) dostawę i uruchomienie na podstawie uprzednio uzupełnionej przez Wykonawcę istniejącej dokumentacji projektowej Systemu Informacji Dynamicznej Pasażerskiej w zakresie opisanym w załącznikach do SIWZ,
d) przeprowadzenie szkolenia wskazanych przez Zamawiającego osób w ilości godzin oraz w zakresie, o którym mowa w załączniku nr 1. Wykonawca zapewni co najmniej 40 godzin szkoleń (co najmniej 5 dni po 8 godzin dziennie) z zakresu obsługi systemu dla 10 użytkowników. Szkolenia zostaną przeprowadzone przed każdym z trzech terminów odbioru w ramach realizacji pierwszego etapu przedmiotu zamówienia.
e) Utrzymanie systemu w okresie wdrażania.
Pierwszy etap zamówienia zostanie zakończony w okresie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy podpisaniem przez Strony protokołów odbiorów częściowych dostawy i wdrożenia SIDP bez zastrzeżeń, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Załącznikach. W ramach pierwszego etapu wykonania przedmiotu zamówienia rozróżnia się następujące terminy realizacji, w których będą dokonywane trzy odbiory częściowe:
1) Wykonanie i uruchomienie SIDP w pomieszczeniach Hali Głównej dworca kolejowego Warszawa Centralna, na peronach oraz przy wejściach na perony, wykonanie systemu, oraz dokumentacji projektowej w zakresie, o którym mowa
w załącznikach, o których mowa w pkt 1.3 tj. w szczególności:
a) dostawę oraz uruchomienie serwerów, przygotowanie pomieszczenia centrum sterowania,
b) dostawę, instalację oraz uruchomienie oprogramowania dla wyświetlaczy,
c) dostawę, instalację oraz uruchomienie wszystkich wyświetlaczy na Holu Głównym (wyświetlacze LCD, TFT, infoboxy),
d) dostawę, instalację i uruchomienie wszystkich potrzebnych mocowań, okablowania, urządzeń, itp. umożliwiających działanie systemu na Hali Głównej w zakresie o którym mowa w pkt a), b), c).,
e) dostawę, instalację oraz uruchomienie wszystkich elementów SIDP na peronach i wejściach na perony,
f) dostawę, instalację i uruchomienie oprogramowania umożliwiającego realizację funkcji zapowiedzi głosowych,
g) dostawę, instalację i uruchomienie wszystkich potrzebnych mocowań, okablowania, urządzeń, itp. umożliwiających działanie systemu na peronach w zakresie o którym mowa w pkt e), f).
–w terminie do trzech miesięcy od dnia zawarcia umowy.
2) Wykonanie oraz uruchomienie SIDP w pomieszczeniach Galerii Wschodniej
i Północnej dworca kolejowego Warszawa Centralna w zakresie, o którym mowa w załącznikach określonych w pkt 1.3, tj. w szczególności:
a) dostawę, instalację i uruchomienie wszystkich elementów SIDP dla Galerii Wschodniej i Północnej dworca kolejowego Warszawa Centralna,
b) dostawę, instalację i uruchomienie wszystkich potrzebnych mocowań, okablowania, urządzeń, itp. umożliwiających działanie systemu Galerii Wschodniej i Północnej w zakresie, o którym mowa w pkt 2) lit. a).
–w terminie do czterech miesięcy od dnia zawarcia umowy.
3) Wykonanie oraz uruchomienie SIDP w pozostałych galeriach w zakresie, o którym mowa załącznikach określonych w pkt 1.3 oraz infomatów w Hali Głównej oraz w pozostałych galeriach tj. w szczególności:
a) dostawę i instalację wszystkich elementów SIDP dla pozostałych galerii
i informatów dla galerii i Hali Głównej,
b) dostawę i uruchomienie pięciu punktów komunikacyjnych umożliwiających dalszy rozwój systemu w przyszłości (z okablowaniem włącznie),
c) dostawę, instalację i uruchomienie wszystkich potrzebnych mocowań, okablowań, urządzeń, itp. umożliwiających działanie systemu w zakresie, o którym mowa w pkt3) lit. a), b).
– w terminie do sześciu miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Drugi etap realizacji zamówienia obejmuje:
a) świadczenie usług utrzymania dostarczonego Systemu (SIDP) poprzez zapewnienie usług serwisowo –eksploatacyjnych wszelkich elementów Systemu, niezbędnych do jego prawidłowego funkcjonowania. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia
w okresie utrzymania systemu funkcjonowania sytemu na parametrach nie gorszych niż w dniu podpisania poszczególnych Protokołów częściowych odbioru przedmiotu zamówienia Systemu (w ramach pierwszego etapu przedmiotu zamówienia) oraz nie gorszych niż opisanych z załącznikach, o których mowa w pkt. 1.3.
oraz
b) świadczenie usług serwisowych na dostarczony przedmiot zamówienia, usuwania wad, usterek, awarii w terminie i zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik F do SIWZ.
– przez okres 60 miesięcy od dnia podpisania odpowiednio: protokołów częściowych odbiorów przedmiotu zamówienia (dla każdego odebranego etapu okres 60 miesięcy rozpoczyna swój bieg od dnia dokonania przez zamawiającego odbioru bez zastrzeżeń.)

Komentarze