Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

PKP PLK: Otwarcie ofert na rewitalizację linii kolejowej nr 131 Chorzów Batory – Tczew

inforail
04.08.2010 09:18
0 Komentarzy

29 lipca 2010r. w siedzibie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Gdańsku odbyło się otwarcie ofert na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych wraz z robotami towarzyszącymi dla zadania inwestycyjnego: „Rewitalizacja linii kolejowej nr 131 Chorzów Batory–Tczew, odcinek Bydgoszcz Główna –Tczew”.

W wyznaczonym terminie, tj. do 29 lipca 2010r. godz. 11.30 wpłynęły cztery oferty:

1. Oferta nr 1
STRABAG Sp. z o.o. Pruszków

na kwotę 15 285 524,30 zł brutto

2. Oferta nr 2
Konsorcjum VolkerRail-Schweerbau –131
VolkerRail Polska Sp. z o.o. (Pełnomocnik)
Schweerbau GmbH&Co. KG Bauunternehmen (Partner)

na kwotę 5 776 452,58 zł brutto

3. Oferta nr 3
Konsorcjum ALUSTA –ZRK DOM
ALUSTA S.A. (Pełnomocnik)
Zakład Robót Komunikacyjnych DOM Poznań (Partner)

na kwotę 9 507 413,76 zł brutto

4. Oferta nr 4
Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno-Torowe Sp. z o.o. (Gdańsk)

na kwotę 9 534 426,79 zł brutto.

Komisja przetargowa rozpoczęła analizowanie złożonych ofert pod kątem zgodności z wymogami formalnymi i technicznymi. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 13 664 000,00 złotych brutto.
Realizacja zadania nastąpi w systemie Projektuj –buduj.
Przewidywany termin zakończenia prac to 15 listopada 2010r.
Szczegółowy zakres rzeczowy prac przedstawia się następująco:
•wymiana 9,6 km nawierzchni torowej w torze nr 1 na odcinku Warlubie –Twarda Góra,
•wymiana elementów nawierzchniowych na stacji Twarda Góra w rozjazdach nr 1 i 2 wraz z wstawkami i torami przyległymi,
•naprawa przejazdów,
•wykonanie robót towarzyszących w branży automatyki i elektroenergetycznej.
Podstawowym założeniem inwestycji jest przywrócenie prędkości rozkładowej V =120 km/h, na odcinkach linii poddanych kompleksowej modernizacji oraz likwidacja istniejących ograniczeń w miejscach wykonanych napraw, co w konsekwencji spowoduje skrócenie czasu przejazdu pociągów. W istotny sposób poprawiona zostanie również przepustowość linii.
Inwestycja finansowana ze środków budżetu państwa.

Komentarze