Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

W Warszawie coraz więcej biletów sprzedawanych przez aplikacje

infotrans
20.08.2019 16:42
0 Komentarzy

Sprzedaż biletów zapośrednictwem urządzeń mobilnych cieszy się coraz większą popularnością. Wpierwszym półroczu tego roku wartość sprzedanych biletów wyniosła aż 20 215593,10 złotych.

Ważność tego kanału dystrybucji biletów systematyczniewzrasta. Widać to po wynikach za pierwsze dwa kwartały 2019 roku. Od styczniado marca pasażerowie przez urządzenia mobilne kupili bilety za łączną kwotę 9421 750,20 złotych, a w ciągu kolejnych trzech miesięcy jeszcze więcej boza 10 793 842,90 złotych.

Niezmiennie największą popularnością cieszą się bilety20-minutowe. W pierwszym półroczu 2019 roku pasażerowie kupili ich (normalnychi ulgowych) aż 3 574 861 sztuk – w drugim kwartale sprzedaż była większa o 193813 sztuk w porównaniu do okresu styczeń – marzec. Łączna wartość takichbiletów sprzedanych w pierwszym półroczu wyniosła 10 506 732,70 złotego.

Pasażerowie chętnie kupowali również bilety jednorazoweprzesiadkowe 75-minutowe. W ciągu sześciu pierwszych miesięcy 2019 roku kupiliich 1 912 299, w obu kwartałach odpowiednio: 898 784 oraz 1 013 515 sztuki.Łącznie ich wartość wyniosła 7 389 155,40 złotych.

Dane za pierwsze półrocze są obiecujące, bo w sumie zapośrednictwem aplikacji mobilnych Zarząd Transportu Miejskiego sprzedał biletyo wartości 20 215 593,10 złotych. W całym 2018 roku wartość sprzedaży w tymkanale dystrybucji wyniosła 29,8 mln złotych. Pasażerowie mogą nabywać biletyza pośrednictwem aplikacji: SkyCash, jakdojade.pl, mPay, moBilet, Mint Mobileoraz zbiletem.pl.


Komentarze