TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

ZTM Warszawa rozszerzy kanały sprzedaży biletów
TransInfo.pl - Opublikowano: 28.09.2016 16:08:35
fot. ztm.waw.pl

Jednym z podstawowych zadań ZTM jest sukcesywna rozbudowa sieci dystrybucji biletów warszawskiej komunikacji miejskiej. W dobie nieustannego rozwoju technologii, zwiększania zasięgu sieci komórkowych oraz liczby użytkowników smartfonów, urzędnicy chcą wyjść naprzeciw oczekiwaniom pasażerów i rozszerzyć możliwości zakupu biletów ZTM poprzez aplikacje mobilne.

Specjaliści ZTM przeanalizowali rynek oraz potrzeby pasażerów w tym zakresie. Na tej podstawie opracowane zostały wymagania jakie powinna spełniać przyjazna i wygodna w użyciu aplikacja mobilna do sprzedaży biletów komunikacji miejskiej.

Zarząd Transportu Miejskiego wymaga od chętnych do współpracy aby spełniali szereg niezbędnych kryteriów technicznych i formalnych jakie są stawiane przed operatorami telefonicznej sprzedaży biletów jednorazowych, czasowych i krótkookresowych.

Wymogi techniczno-organizacyjne:

  • 1. Co najmniej dwa sposoby zasilenia finansowego, np. przelew oraz karta płatnicza/kredytowa.
  • 2. Obsługa co najmniej dwóch systemów operacyjnych, np. Android, iOS.
  • 3. Wdrożenie formatu QR wraz z odpowiednimi kluczami zabezpieczeń wskazanych przez ZTM Warszawa, a w dalszej perspektywie obsługa urządzeń technicznych, np. bramki, szlabany.
  • 4. Możliwość wdrożenia 5 cyfrowego, emitowanego przez ZTM, kodu zmiennego (raz na dobę).
  • 5. Wprowadzenie, zgodnego z obecnie obowiązującymi zasadami, numeru biletu w postaci XXX XXXXXXXX (3+8).
  • 6. Wdrożenie systemu rejestracji w plikach zdarzeń danych dotyczących sprzedaży/aktywacji biletów zakupionych przez aplikacje mobilne. Pliki muszą być przesyłane do ZTM co najmniej raz na dobę w strukturze i zakresie danych wskazanym przez ZTM.
  • 7. Wdrożenie zabezpieczenia w formie animacji wskazanej i zaakceptowanej przez ZTM.
  • 8. Warunkiem podpisania umowy z nowym operatorem jest otrzymanie pozytywnej opinii ZTM w zakresie wskazanych wymagań. Testy funkcjonalne będą wykonywane przez ZTM przez okres do 1 miesiąca od dnia zgłoszenia i udostępnienia aplikacji przez Operatora, po podpisaniu umowy o zachowaniu poufności.
  • 9. Wdrażanie nowych rozwiązań technicznych, marketingowych oraz handlowych w trakcie trwania umowy, w uzgodnionym terminie.

Wymogi formalne:

  • 1. Przed rozpoczęciem testów podmiot zobowiązany będzie do podpisania Umowy o zachowaniu poufności.
  • 2. Wyrażenie zgody na prowadzenie audytu przez ZTM w zakresie realizacji umowy.
  • 3. Prowadzenie we własnym zakresie działań marketingowych, z ewentualnym wykorzystaniem nośników w transporcie zbiorowym na zasadach obowiązujących u poszczególnych operatorów.
  • 4. Przekazywanie na wskazany przez ZTM rachunek bankowy całości środków pieniężnych uzyskanych ze sprzedaży biletów w ciągu dwóch dni roboczych od dnia dokonania transakcji. Za datę przekazania środków uznawać się będzie datę wpływu środków na rachunek bankowy ZTM.

Prowizja należna dla operatora za świadczenie usługi sprzedaży biletów komunikacji miejskiej w systemie telefonicznym przekazywana będzie w terminie 21 dni od dnia wystawienia faktury VAT przez ZTM. Wysokość prowizji nie może przekroczyć 3,8% ceny jednostkowej biletu.

1. Wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 50 000 zł.

2. Udostępnienie aplikacji internetowej umożliwiającej podgląd bieżącej i historycznej sprzedaży biletów oraz umożliwiającej m.in. generowanie transakcyjnych raportów okresowych według wybranych parametrów.

Zarząd Transportu Miejskiego zastrzega sobie możliwość zmiany wymogów technicznych.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ZTM Warszawa
bilety elektroniczne
aplikacje mobilne

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....