TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Wyniki pasażerskiej ankiety z Kutna
UTK - Opublikowano: 07.11.2013 09:43:25 1 komentarz
Wyniki pasażerskiej ankiety z Kutna
UTK przeprowadził ankiety na losowo wybranej grupie 100 osób. Najwięcej pytanych (43 %) stanowiły osoby podróżujące koleją do trzech razy w miesiącu. 22 proc. osób określiło się jako podróżujący 2-3 razy w tygodniu, 20 proc. stanowiły osoby podróżujące rzadziej niż raz w miesiąc, zaś pozostałe 15 proc. wskazało, że z usług kolejowych korzystają codziennie. Wśród pytanych o najczęstszy cel podróży najwięcej osób stanowiła grupa dojeżdżających codziennie do pracy, szkoły lub na uczelnię (55 %). 11 proc. pytanych wskazało, że pociągami jeżdżą głównie na wypoczynek, 7 % w sprawach biznesowych, a 27 proc. pasażerów określiło się jako podróżujący w innych celach niż powyższe. Poszczególne rodzaje usług kolejowych podróżni oceniali w skali od 1 (najsłabsza) do 5 (doskonała). Większość ankietowanych oceniła łatwość zakupu biletów (72 %) czy też udzielanie informacji o pociągu, rozkładzie jazdy i peronie (54 %) jako dobre i doskonałe (zsumowane oceny „4”i „5”). Co ciekawe, poczucie bezpieczeństwa na polskich dworcach najlepiej oceniają osoby w wieku 50+. Aż 31 procent ww. osób wskazało najwyższą ocenę, podczas gdy w grupie badanych w wieku poniżej 50 lat najbardziej pewnych bezpieczeństwa w tych miejscach jest już tylko 14 proc. osób. Znaczną dysproporcję można zaobserwować w ocenie częstotliwości kursowania pociągów, gdzie 18 % osób w wieku 50+ ocenia jako dobrą lub doskonałą (zsumowanie oceny „4”i „5”), natomiast wśród pasażerów poniżej 50 roku życia ocena ta jest dwukrotnie wyższa. Podobną różnicę można dostrzec także w ocenie dostępności personelu w podróży, gdzie ponad 64 % pasażerów w wieku poniżej 50 lat ocenia pracę drużyn konduktorskich pozytywnie, podczas gdy w przedziale wiekowym 50+ odsetek ten wynosi 47 % (zsumowane oceny „4”i „5”).Wyraźnie negatywne oceny otrzymały kwestie dotyczące połączenia z innymi usługami transportowymi oraz pomocy i informacji dla osób starszych i o ograniczonej możliwości poruszania się. Integrację kolei z innymi usługami transportowymi negatywnie oceniło aż 50% ankietowanych, zaś pomoc i informację dla osób starszych i ograniczonej możliwości poruszania się źle oceniło 37% (zsumowane oceny „1”i „2”). Szczegółowe wyniki badania tutaj
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
pasażer
Kutno
  • gw – 07.11.2013

    Ale zdjęcie z Gdańska...

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....