TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Wrocławskie nowości komunikacyjne
- Opublikowano: 23.03.2012 22:01:37 1 komentarz
Wrocławskie nowości komunikacyjne

Zakończenie remontu Mostów Młyńskich, przystanek wiedeński na ul. Piłsudskiego i podwójne przystanki na ul. Legnickiej –dzięki temu, jeszcze przed UEFA EURO 2012™, wrocławskie tramwaje będą jeździły szybciej i sprawniej.
Problemy związane z komunikacją tramwajową we Wrocławiu mają kilka źródeł. Jednym z nich jest obciążenie tras. Są pewne odcinki, na których ruch tramwajowy jest bardzo duży i trudno go rozładować. Do najbardziej obciążonych arterii należą: ul. Kazimierza Wielkiego (na odcinku od Ruskiej do pl. Dominikańskiego), ul. Piłsudskiego (od placu Legionów do ul. Kołłątaja) i ul. Legnicka. W szczycie po tych odcinkach w ciągu jednej godziny przejeżdża od 30 do 40 tramwajów. By poprawić komunikację wprowadzane są nowe rozwiązania. Ulgę na obciążonych trasach przyniesie planowane na 28 kwietnia zakończenie remontu Mostów Młyńskich. Na czas prac tramwaje linii 8, 9, 11, 17 i 23 kursują objazdami, co wpływa na organizację ruchu na pozostałych trasach. –'Po zakończonym remoncie linie wrócą na swoje dawne trasy co odciąży ulicę Kazimierza Wielkiego. Dodatkowo od 16 marca na skrzyżowaniu ulic Kazimierza ze Świdnicką, dzięki drobnej korekcie świateł, więcej składów może pokonać tę krzyżówkę' –tłumaczy Zbigniew Komar, wicedyrektor Departamentu Infrastruktury i Gospodarki w magistracie.

Komunikację usprawni także przystanek wiedeński, który powstanie przy Hotelu Polonia na ul. Piłsudskiego. Taki przystanek, którego konstrukcja polega na podniesieniu jezdni do poziomu chodnika, sprawdził się już na skrzyżowaniu ulic Glinianej i Gajowej. –'Na razie zastosujemy wariant testowy, tzn. ograniczymy się do wymalowania specjalnej linii - zygzaka na jezdni. Jeśli to rozwiązanie się sprawdzi, podniesiemy jezdnię do poziomu chodnika. To dla pasażerów łatwiejsze dojście i wsiadanie do tramwaju' - tłumaczy Elwira Nowak, wicedyrektor w Wydziale Inżynierii Miejskiej. Dzięki temu przy Hotelu Polonia powstanie przystanek podwójny co powinno sprawić, że ruch tramwajowy będzie tam bardziej płynny. Podwójne przystanki zamontowano także na niemal całej długości ul. Legnickiej.

Dodatkowo na przystanku tramwajowym na pl. Dominikańskim trwa wymiana wiat. Nowoczesne wiaty typu MMCity, montowane na przystankach dla Tramwaju Plus, zostaną wymienione na przystanku dla tramwajów jadących w stronę pl. Grunwaldzkiego i pl. Wróblewskiego. Zakup i montaż trzech nowych wiat to koszt 50 tys. zł. Prace potrwają do 23 marca. W tym roku wymienione zostaną także wiaty na przystanku pl. Dominikański dla relacji przeciwnej, z tym że zamiast trzech odrębnych wiat stanie tam jedna wiata wieloprzęsłowa.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Wrocław
przystanek
wiata
  • filip – 24.03.2012

    Motorniczy w 1 dniu funkcjonowania pseudo przystanku wiedeńskiego nie chcieli na nim wypuszczać ludzi, dopiero zwracający im uwagę inspektorzy nadzoru ruchu mówi ze mają tu otwierać drzwi, a motorniczy na to że na ich odpowiedzialność. Czekamy więc na pierwsze potrącenia i zachwyt pasażerów bo teraz to nie wiadomo gdzie czekać na peronie czy na chodniku.. żenada.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....