TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Wrocław wypromuje system Parkuj i Jedź.
TransInfo.pl - Opublikowano: 01.08.2018 18:30:47
Wrocław wypromuje system Parkuj i Jedź.

Wrocław będzie promował budowę systemu Parkuj i Jedź. W tym celu został już wybrany wykonawca. Jest nim Premium Outdoor, który zrealizuje umowę za cenę 147563,10 PLN brutto.

Przedmiotem umowy jest kompleksowa realizacja kampanii promocyjnej projektu pod nazwą: "Budowa Systemu "Parkuj i Jedź" we Wrocławiu - Etap I" za pomocą efektywnych kanałów komunikacji zarówno w zakresie informowania społeczeństwa o finansowanym zaangażowaniu UE, jak i promowania efektów projektu, która pozwoli na dotarcie do szerokiego grona odbiorców a w szczególności głównej grupy docelowej projektu tj. użytkowników samochodów poruszających się po terenie Wrocławia. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.

System Parkuj i Jedź – etap I

Wrocławskie przedsięwzięcie pod nazwą: "Budowa Systemu Parkuj i Jedź (etap I)" obejmuje 13 parkingów w 11 lokalizacjach znajdujących się w pobliżu przystanków tramwajowych, autobusowych i przy stacjach kolejowych:

- w sąsiedztwie dworca kolejowego Wrocław Psie Pole;

- w sąsiedztwie przystanku kolejowego Wrocław Kuźniki;

- w sąsiedztwie przystanku kolejowego Wrocław Grabiszyn;

- w rejonie pętli tramwajowej Leśnica, przy skrzyżowaniu ul. Snycerska-Majchra;

- przy przystankach komunikacji miejskiej Bardzka – Świeradowska;

- przy przystankach komunikacji miejskiej Kosmonautów – Boguszowska;

- przy przystankach komunikacji miejskiej Kosmonautów - gen. Fieldorfa;

- przy przystankach komunikacji miejskiej Opolska – Głubczycka;

- przy przystankach komunikacji miejskiej Opolska – Karwińska;

- w rejonie pętli komunikacji miejskiej Oporów;

- przy przystankach komunikacji miejskiej Ślężna – Kamienna.

Na czym ma polegać promocja?

W kampanii promocyjnej wyżej opisanego projektu zostaną wykorzystane następujące środki promocji:

- spot filmowy - 30 sekundowy , który może być również animacją. Spot będzie wyświetlany w jednej z sieci kin we Wrocławiu lub odpowiednio w większej ilości sieci kin a jego emisja nie może być krótsza niż 14 dni. Spot filmowy ma być dostępny na Facebooku (zostanie wykupiony pakiet płatny, który umożliwia dotarcie z informacją o projekcie i linkiem do spotu do określonej grupy odbiorców). Spot filmowy ma być wyświetlany w pojazdach komunikacji miejskiej;

- spot radiowy – 30 sekundowy. Musi on spełniać standardy określone przez rozgłośnie radiowe, co pozwoli na jego emisję w ramach bloków reklamowych o zasięgu sięgającym całej Aglomeracji Wrocławskiej. Spot radiowy ma zostać wyemitowany w dwóch różnych rozgłośniach (dobranych do różnych grup wiekowych tak, aby objąć jak najszersze grono odbiorców). Okres emisji spotu nie może być krótszy niż 14 dni;

- cykl artykułów sponsorowanych w prasie regionalnej - informacja prasowa w formie artykułu o projekcie z lokalizacją miejsc, baner graficzny kampanii. Minimalny nakład gazety lub dodatku do gazety o zasięgu we Wrocławiu lub na terenie Aglomeracji Wrocławskiej, to minimum 5000 egzemplarzy. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania/opublikowania trzech tekstów dodatków;

- materiały reklamowe w formie mapy - format A3, składana do A6 w nakładzie 20 000 egzemplarzy. Materiały te będą rozdawane kierowcom, na spotkaniu informacyjnym organizowanym przez zamawiającego oraz zostaną umieszczone w różnych ogólnie dostępnych miejscach w różnych obiektach w różnych częściach Wrocławia.

Wszelkie materiały muszą być oznaczone logotypami UE i zawierać informacje o dofinansowaniu (także spot radiowy, filmowy itp.).



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
parking
UM Wrocław

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....