TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Wrocław wypromuje system Parkuj i Jedź.
TransInfo.pl - Opublikowano: 01.08.2018 18:30:47
Wrocław wypromuje system Parkuj i Jedź.

Wrocław będzie promował budowę systemu Parkuj i Jedź. W tym celu został już wybrany wykonawca. Jest nim Premium Outdoor, który zrealizuje umowę za cenę 147563,10 PLN brutto.

Przedmiotem umowy jest kompleksowa realizacja kampanii promocyjnej projektu pod nazwą: "Budowa Systemu "Parkuj i Jedź" we Wrocławiu - Etap I" za pomocą efektywnych kanałów komunikacji zarówno w zakresie informowania społeczeństwa o finansowanym zaangażowaniu UE, jak i promowania efektów projektu, która pozwoli na dotarcie do szerokiego grona odbiorców a w szczególności głównej grupy docelowej projektu tj. użytkowników samochodów poruszających się po terenie Wrocławia. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.

System Parkuj i Jedź – etap I

Wrocławskie przedsięwzięcie pod nazwą: "Budowa Systemu Parkuj i Jedź (etap I)" obejmuje 13 parkingów w 11 lokalizacjach znajdujących się w pobliżu przystanków tramwajowych, autobusowych i przy stacjach kolejowych:

- w sąsiedztwie dworca kolejowego Wrocław Psie Pole;

- w sąsiedztwie przystanku kolejowego Wrocław Kuźniki;

- w sąsiedztwie przystanku kolejowego Wrocław Grabiszyn;

- w rejonie pętli tramwajowej Leśnica, przy skrzyżowaniu ul. Snycerska-Majchra;

- przy przystankach komunikacji miejskiej Bardzka – Świeradowska;

- przy przystankach komunikacji miejskiej Kosmonautów – Boguszowska;

- przy przystankach komunikacji miejskiej Kosmonautów - gen. Fieldorfa;

- przy przystankach komunikacji miejskiej Opolska – Głubczycka;

- przy przystankach komunikacji miejskiej Opolska – Karwińska;

- w rejonie pętli komunikacji miejskiej Oporów;

- przy przystankach komunikacji miejskiej Ślężna – Kamienna.

Na czym ma polegać promocja?

W kampanii promocyjnej wyżej opisanego projektu zostaną wykorzystane następujące środki promocji:

- spot filmowy - 30 sekundowy , który może być również animacją. Spot będzie wyświetlany w jednej z sieci kin we Wrocławiu lub odpowiednio w większej ilości sieci kin a jego emisja nie może być krótsza niż 14 dni. Spot filmowy ma być dostępny na Facebooku (zostanie wykupiony pakiet płatny, który umożliwia dotarcie z informacją o projekcie i linkiem do spotu do określonej grupy odbiorców). Spot filmowy ma być wyświetlany w pojazdach komunikacji miejskiej;

- spot radiowy – 30 sekundowy. Musi on spełniać standardy określone przez rozgłośnie radiowe, co pozwoli na jego emisję w ramach bloków reklamowych o zasięgu sięgającym całej Aglomeracji Wrocławskiej. Spot radiowy ma zostać wyemitowany w dwóch różnych rozgłośniach (dobranych do różnych grup wiekowych tak, aby objąć jak najszersze grono odbiorców). Okres emisji spotu nie może być krótszy niż 14 dni;

- cykl artykułów sponsorowanych w prasie regionalnej - informacja prasowa w formie artykułu o projekcie z lokalizacją miejsc, baner graficzny kampanii. Minimalny nakład gazety lub dodatku do gazety o zasięgu we Wrocławiu lub na terenie Aglomeracji Wrocławskiej, to minimum 5000 egzemplarzy. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania/opublikowania trzech tekstów dodatków;

- materiały reklamowe w formie mapy - format A3, składana do A6 w nakładzie 20 000 egzemplarzy. Materiały te będą rozdawane kierowcom, na spotkaniu informacyjnym organizowanym przez zamawiającego oraz zostaną umieszczone w różnych ogólnie dostępnych miejscach w różnych obiektach w różnych częściach Wrocławia.

Wszelkie materiały muszą być oznaczone logotypami UE i zawierać informacje o dofinansowaniu (także spot radiowy, filmowy itp.).



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
parking
UM Wrocław
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....