TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Ważna jest dobra komunikacja
ZTM LUBLIN - Opublikowano: 24.03.2016 19:43:01
Ważna jest dobra komunikacja

Co łączy tak odległe dziedziny jak komunikację miejską i piłkę ręczną? Na pierwszy rzut oka wydaje się, że niewiele, ale jeśli się zastanowimy to znajdziemy wspólny mianownik: zarówno dla piłkarek na boisku, jak i dla pasażerów korzystających z usług transportu zbiorowego, ważna jest dobra komunikacja.

Przekaz kampanii jest zatem bardzo prosty ? na boisku i w mieście ważna jest dobra komunikacja. Ta swoista gra słów stanowi myśl przewodnią i główne hasło wspólnej kampanii promocyjnej zorganizowanej przez lubelski Zarząd Transportu Miejskiego, mistrzynie Polski MKS Selgros Lublin oraz miejskiego przewoźnika - MPK Lublin. Hasło to kryje w sobie wiele aspektów i znaczeń, co sprawia, że każdy odbiorca będzie mógł je zinterpretować indywidualnie.

Celem kampanii, która łączy w sobie zarówno aspekt sportowy jak i tematykę transportu publicznego, jest przede wszystkim budowa korzystnego wizerunku lubelskiej komunikacji miejskiej jako komfortowej, szybkiej, ekologicznej, wiarygodnej i niezawodnej. Z drugiej strony kampania promuje klub i jego prospołeczną postawę.

Ponad 125 milionów pasażerów skorzystało z usług lubelskiej komunikacji miejskiej w 2015 roku. Stale rosnąca liczba pasażerów to dla ZTM sygnał, że wzrasta rola komunikacji w życiu mieszkańców naszego miasta. Przyjazny transport miejski to inwestycje w tabor, infrastrukturę oraz jakość usług przewoźników. Kampania, nawiązując do sportowych idei ma również na celu nadal zachęcać do korzystania z komunikacji miejskiej.

Kreacja kampanii została oparta na zestawieniu wizerunku zawodniczek i sytuacji boiskowych z pozytywnymi zmianami, jakie zaszły w komunikacji miejskiej. W warstwie graficznej zostały ukazane optymistyczne wizerunki zawodniczek w zestawieniu z boiskiem i nowoczesnymi elementami komunikacji miejskiej. Ambasadorkami kampanii są lubelskie szczypiornistki i jednocześnie reprezentantki Polski w piłce ręcznej. Swojego wizerunku użyczyły: bramkarka Weronika Gawlik, rozgrywające Iwona Niedźwiedź, Marta Gęga i Alesia Mihdaliova, obrotowa Joanna Drabik oraz trener Sabina Włodek.

Niezwykle ważnym elementem tej kampanii są wspólne działania klubu i organizatora komunikacji miejskiej, zachęcające z jednej strony do korzystania z przejazdów autobusami i trolejbusami, a z drugiej do uczestnictwa w wydarzeniach sportowych z udziałem MKS Selgros Lublin.

We wtorek, 22 marca br., od godz. 12:00 do 13:00 zawodniczki klubu będą podróżować wybranymi liniami komunikacji miejskiej i rozdawać zainteresowanym pasażerom bilety na najbliższy mecz, organizowany 30 marca br. Poza ?setką? biletów, piłkarki będą także rozdawać autografy. Dla kibiców będzie to również okazja do wykonania wspólnego zdjęcia z mistrzyniami. Szczypiornistki będzie można spotkać w trolejbusie linii nr 156 na trasie Brama Krakowska 04 ? Felin 01 i z powrotem, jak również w autobusach linii nr 10 (Plac Litewski 02 ? Mełgiewska WSEI 01 i z powrotem) i 13 (Plac Litewski 03 ?Paderewskiego 01 i z powrotem).

Dodatkowo w ramach kampanii, jej organizatorzy zapewnili bezpłatny dojazd komunikacją miejską na powyższe wydarzenie sportowe. Ważny bilet na mecz będzie uprawniał do bezpłatnego dojazdu dowolnymi liniami komunikacji miejskiej na Halę Globus, w dniu 30 marca w godz. 16:00-18.00.

Ale to jeszcze nie koniec atrakcji. Dla pierwszych 30 osób, które dowolnym kanałem dystrybucji (np. w automacie biletowym, punkcie sprzedaży, sklepie internetowym) zakupią bilety okresowe długoterminowe (30, 90 lub 150-dniowe) czekają bilety na mecze rundy Play Off z udziałem Klubu MKS Selgros Lublin. Bilety na mecze będą do odebrania w siedzibie ZTM w Lublinie, przy al. Kraśnickiej 25, pok. nr 3 obok Biura Obsługi Klienta. Liczy się kolejność zgłoszeń. Przy odbiorze niezbędna będzie Karta Biletu Elektronicznego, w celu weryfikacji daty zakupu biletu okresowego.

Na pierwszą partię 10 biletów na mecz, który odbędzie się 10 kwietnia br., mają szansę osoby, które zakupią bilet okresowy najwcześniej 22 marca br. Następna ?dziesiątka? biletów trafi do pasażerów, którzy zakupią bilety od 1 kwietnia br., z kolei ostatnią partię biletów na mecz otrzymają osoby, które zakupią bilety okresowe od 12 kwietnia br.

Głównym kanałem promującym kampanię są plakaty. Ponad 2000 plakatów będzie eksponowanych na przystankach komunikacji miejskiej oraz w autobusach i trolejbusach, podczas meczy oraz w punktach sprzedaży biletów i w Biurze Obsługi Klienta ZTM. Dodatkowo, reklama będzie emitowana na 50 monitorach LCD zamontowanych wewnątrz pojazdów. Na stronach internetowych oraz profilach Facebook organizatorów wyświetlane będą informacje i banery. Nośnikami będą również bilety komunikacji miejskiej z hasłem kampanii oraz bandy LED na meczach MKS Selgros Lublin.

Kampania potrwa do końca wakacji.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ZTM Lublin
Lublin
kampania społeczna
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....