TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

W jaką trakcję inwestować? Kraków analizuje
KRAKÓW.PL TransInfo.pl - Opublikowano: 13.04.2016 16:51:53 1 komentarz
fot. ZIKiT Kraków

Metro a może szybki tramwaj? Takie plany komunikacyjne na najbliższe lata są zawarte w studium Rozwoju systemu transportu Miasta Krakowa. Informacji na ten temat wysłuchali radni z Komisji Infrastruktury.

Plany rozwoju komunikacji miejskiej przewidziane są na lata 2021-2034 i obejmują głównie komunikację tramwajową oraz budowę metra. Stworzono dwie koncepcje.

Pierwsza z nich zakłada powstanie metra na trasie z Nowej Huty do Bronowic. Dodatkowo stworzono by kilka połączeń z Czyżynami, Wieliczką i Borkiem Fałęckim, które byłyby obsługiwane przez metrobusy. Koszt takiego rozwiązania to 8 mld zł.

Nieco tańszą propozycją jest budowa sieci szybkiego tramwaju. Innowacją w tym rozwiązaniu byłoby stworzenie tunelu pod Rynkiem Głównym, umożliwiłoby to połączenie ronda Grzegórzeckiego z ulicą Czarnowiejską.

Ponadto projekt zakłada także budowę nowych torowisk na ulicach: Nowohuckiej, Czarnowiejskiej, Lema i Armii Krajowej. Planuje się również budowę torowiska wzdłuż ulicy Piastowskiej, to z kolei połączyłoby osiedle Azory z Ruczajem. Plany przejdą jeszcze szereg konsultacji społecznych.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Kraków
ZIKiT Kraków
metro
szybki tramwaj
BRT

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....