TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Trzy oferty na szczeciński węzeł Podjuchy
TransInfo.pl - Opublikowano: 12.01.2019 12:00:31
Trzy oferty na szczeciński węzeł Podjuchy

Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie jest już po otwarciu ofert w przetargu na budowę węzła przesiadkowego stacji Podjuchy wraz z urządzeniami związanymi z integracją transportu na linii kolejowej 273 w ramach projektu pod nazwą: "Budowa Szczecińskiej Kolei Metropolitarnej z wykorzystaniem istniejących odcinków linii kolejowych nr 406, 273, 351, w formie zaprojektuj i wybuduj".

Okazało się, że co prawda wpłynęły aż trzy propozycje, lecz wszystkie kilkukrotnie przewyższają kosztorys zamawiającego. Oferty należą do:

  • Strabag Sp. z o.o. – cena 14 899 189,96 PLN,

  • konsorcjum: Elbud Szczecin Sp. z o.o. i Elbud Sajewicz Spółka Jawna – cena 13 990 020,00 PLN,

  • Musing Bud Sp. z o.o. Sp.k. – cena 11 642 435,59 PLN.

Co zrobi ZDiTM?

Ceny złożonych ofert stanowią duży kontrast w stosunku do budżetu zamawiającego, który planował pierwotnie przeznaczyć na to zadanie kwotę 2 280 000,00 PLN. Nie da się ukryć, że inwestycja jest bardzo ważna z punktu widzenia funkcjonowania przyszłej SKM. Jednocześnie po cenach złożonych ofert widać wyraźnie, że budżet ZDiTM odstaje od realiów. Mając to na uwadze, miasto będzie musiało dołożyć więcej środków na realizację tej inwestycji. Otwarte pozostaje pytanie czy zrobi to już po analizie dokumentacji przetargowej pochodzącej od wykonawców, czy też zdecyduje się unieważnić przetarg i poszukać nieco tańszych propozycji.

Co się zmieni?

Budowa węzła przesiadkowego przy stacji Szczecin Podjuchy jest elementem projektu realizowanego przez Stowarzyszenie Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego związanego z budową Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej, która stanowić będzie oś transportu publicznego w obszarze funkcjonalnym miasta Szczecina. Węzły przesiadkowe realizowane w ramach projektu mają poprawić skomunikowanie pomiędzy poszczególnymi środkami transportu oraz przyczynić się do wzrostu zainteresowania transportem publicznym.

Przedmiotem zamówienia jest budowa pętli autobusowej, parkingu dla samochodów osobowych typu Park & Ride, parkingu Bike & Ride (z zadaszeniem stojaków rowerowych), ciągów pieszych, odwodnienia drogi, budowa wiat przystankowych, budowa oświetlenia, wykonanie elementów systemu informacji pasażerskiej, wykonanie nowej organizacji ruchu, zagospodarowanie terenu, budowa zaplecza socjalno – kasowego oraz systemu zliczania pojazdów na parkingu. Ponadto, w ramach przedsięwzięcia zostanie przebudowana ul. Metalowa na odcinku projektowanego węzła przesiadkowego.

Firma, która wygra przetarg będzie miała 20 miesięcy na realizację inwestycji, w tym 11 miesięcy na wykonanie dokumentacji projektowej.




Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
węzeł
Szczecin
  • Mateusz Malec – 12.01.2019

    Chyba lepiej dać więcej i nie bać się o wykonanie. Robocizna i materiały drożeją, co się dziwić. Trasę SST chcieli po taniości i potem mieli przygody.

  • Michał Barański – 12.01.2019

    Zdjęcie nijak się ma do sprawy.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....