TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Trzy hybrydowe samochody dla inspektorów ruchu MPK Kraków
TransInfo.pl - Opublikowano: 10.08.2017 11:22:07 4 komentarze
Trzy hybrydowe samochody dla inspektorów ruchu MPK Kraków (foto: MPK)

Zakup nowoczesnych aut ma na celu poprawę komfortu pracy inspektorów usprawniających ruch i likwidujących zdarzenia komunikacyjne w mieście.

Proekologiczne hybrydy zmniejszają o połowę emisję spalin do środowiska. Spalanie po mieście wynosi 5 litrów/100 km. Obydwa silniki - spalinowy i elektryczny mają łącznie 130 KM. Radiowozy wyposażone są w tzw. wideorejestratory, są to kamery, które znajdują się na przedniej i tylnej szybie z bieżącym podglądem na desce rozdzielczej. Dodatkowo auta zostały doposażone w system likwidacji szkód, tj. laptopa i drukarkę, co ułatwia i skraca czas pracy przy likwidowaniu zdarzeń komunikacyjnych, np.; wydruk oświadczenia sprawcy kolizji. Radiowozy wyposażone są także w nagłośnienie zewnętrzne (inspektor przez mikrofon informuje podróżnych o sytuacji na mieście), a nie tak jak dotychczas przez tradycyjne megafony. Galeria (oświetlenie górne) utrzymana jest w technologii led – bardzo energooszczędna, emituje sygnały dźwiękowe w wersji dzień i noc. Auta były prezentowane 9 sierpnia br. podczas uroczystego przekazania do eksploatacji autobusów elektrycznych.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
hybryda
MPK Kraków
  • www – 13.08.2017

    Nic nie uzasadnia zakupu aż tak drogich samochodów. Spokojnie mogły być kupione samochody o połowę tańsze i równie, jeżeli nie bardziej ekonomiczne. MPK to nie policja i ich samochody radiowozami nie są!

  • KMi – 17.08.2017

    MPK generuje astronomiczne koszty, to studnia bez dna.W trakcie różnych uroczystości wszystko to ładnie wygląda, tylko efektów w postaci zwiększenia przewozów transportem zbiorowym nie widać.Współczesne Bizancjum, struktury rozdęte do granic możliwości, ale prace pracowników takie sobie, a koszty komunikacji nie do przyjęcia.Kto tylko może jeździ samochodem, unikając jak ognia wspaniałej , ekologicznej komunikacji zbiorowej.

  • 9191 – 18.08.2017

    @KMiMPK nie zajmuje się zwiększaniem przewozów...

  • Gregor baczyszczyk drugi – 18.08.2017

    @www: masz rację MPK to nie policja ale ich auta radiowozami są. Wydaje mi się że zakup akurat hybryd to tylko zabieg marketingowy bo ekologia. A czy można tańsze? Pewnie że tak ja mam swoje cinqacento do sprzedania za 900 zł. Spalanie w granicach zera!!! Silnik zepsuty i nie odpala

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....