TRANSEXPO 2016: Dilax liczy pasażerów [FILM]
Podczas targów w Kielcach mogliśmy zobaczyć dwa systemy pokazywaniazajętości miejsc pasażerskich. Jeden jeszcze prototypowy od polskiej firmySter, drugi ? opracowany przez Grupę Dilax i stosowany m.in. przez PESABydgoszcz.
Niemiecki producentod wielu lat oferuje urządzenia do automatycznego liczenia pasażerów. Dzięki nimprzedsiębiorstwa transportowe mogą w wiarygodny sposób określić liczbępasażerów. System stale liczy osoby wsiadające i wysiadające w całej siecikomunikacyjnej i dokonuje analizy zgromadzonych danych.
Nowością w ofercie ? pokazaną m.in. na Innotrans 2016 w Berlinie? jest system pokazywania zajętości miejsc siedzących w pojazdach. Dzięki niemuprzedsiębiorstwa transportowe mogą rejestrować i wyświetlać aktualny statuszajętości foteli , a Informacje o aktualnym statusie mogą być wyświetlane wstrefach wsiadania do pociągu lub przedziałów, na zewnątrz wagonów, na peronieczy też w aplikacji na smartfonie. O tym produkcie opowiedział nam w Kielcach ?na stoisku firmy Kiel, z którą Dilax blisko współpracuje – Marcin Trzmiel z Działu Handlowego:
{https://www.youtube.com/watch?v=t1H3u_dHWgg}
Bezcenna wiedza
System zajętości miejsc umożliwia też sterowanie potokamipasażerów w kierunku właściwego miejsca wsiadania na peronach, co umożliwiaredukcję czasu postoju oraz znaczną oszczędność energii.
To nie koniec. Połączenie informacji dotyczących statusumiejsc siedzących w pociągu z danymi rezerwacyjnymi, czyli z informacjamiuzyskanymi z systemów rezerwacyjnych i systemów informacji dla podróżnych,umożliwia jeszcze bardziej efektywne sterowanie obłożeniem pociągów. Dziękitemu można na przykład anulować niewykorzystane rezerwacje i ponownieudostępnić miejsca do sprzedaży.
Te właśnie zalety spowodowały, że firma PESA Bydgoszcz wybrałarozwiązania DILAX w zakresie zarządzania miejscami siedzącymi i liczeniapasażerów w projekcie PesaDART.
Dilax w PesaDART
– „W transporcie regionalnymi i dalekobieżnym ukierunkowanesterowanie potokami ludzkimi nabiera coraz większego znaczenia. Kierowaniepasażerów w stronę optymalnego miejsca do wsiadania już na peronie zapewniawiększą efektywność, skraca czas wymiany pasażerów i sprawia, że podróż jestprzyjemniejsza”, mówi Jerzy Berg, kierownik projektu PesaDART w spółce PESABydgoszcz S.A.
Projekt PESA-Dilax obejmuje montaż nowych wyświetlaczy wskazującychrezerwacje miejsc siedzących oraz sprawdzonego systemu liczenia pasażerów.Ponadto przewidziane jest stosowanie systemu zarządzania danymi DILAX przezoperatora pojazdów.
„
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze