TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Szkolenia kontrolerów biletów MPK-Łódź oraz MUK Zgierz
TransInfo.pl - Opublikowano: 02.06.2016 17:44:57
fot. MPK Łódź

W czwartek i piątek (2 oraz 3 czerwca) kontrolerzy MPK Łódź przechodzą szkolenie podnoszące ich kwalifikacje zawodowe oraz dające możliwość wymiany doświadczeń. Jest ono o tyle wyjątkowe, że o uczestnictwo w nim poprosili również kontrolerzy biletów ze Zgierza - będzie to zatem pierwsze tego typu szkolenie w którym uczestniczą kontrolerzy z obu miast.

Prowadzącym szkolenie jest Pan Rafał Karolak ? kierownik gdańskiego oddziału firmy kontrolerskiej Renoma i zarazem wykładowca socjologii i socjologii wychowania na jednej z Trójmiejskich uczelni. Prelegent prowadzi szkolenie w oparciu o autorski moduł dydaktyczny, wykorzystując głównie wiedzę praktyczną. Dodatkową wartością szkolenia byłaby możliwość wzajemnej wymiany doświadczeń po między kontrolerami biletów MPK ? Łódź Sp. z o. o. oraz kontrolerami MUK w Zgierzu.

Kto został objęty szkoleniem?

Szkoleniem z obsługi trudnego klienta objęci zostali wszyscy kontrolerzy MPK-Łódź, którzy w podobnym szkoleniu jeszcze nie uczestniczyli oraz osoby, które brały udział 3 lata temu w szkoleniu prowadzonym przez Pana Karolaka, ale wyraziły chęć ponownego uczestnictwa. Dodatkowo, chęć dołączenia do naszych kontrolerów wyrazili kontrolerzy MUK Zgierz.

Jakie cele stawiają sobie wobec tego szkolenia kontrolerzy?

Szkolenie ma na celu przeszkolenie osób nowo zatrudnionych oraz doskonalenie zdobytej wcześniej wiedzy przez ich starszych koleżanki i kolegów, poznawanie nowych technik pracy z trudnym klientem. W konsekwencji szkolenie powinno przyczynić się do poprawy bezpieczeństwa kontrolerów i obniżenia ilości skarg. Dodatkowo szkolenie umożliwia pracownikom wymianę doświadczeń.

Jakim szkoleniom poddawani są kontrolerzy w MPK-Łódź?

Pierwsze szkolenie czeka na kontrolerów w trakcie rozpoczynania pracy. Następnie uczestniczą w szkoleniach takich, jak to średnio raz na dwa ? trzy lata, w zależności od potrzeb ? m.in. rotacji pracowników i przybywania nowych czy występowania konkretnych problemów.

Wszelkie szkolenia dotychczas organizowane cieszyły się dużym zainteresowaniem, a zwłaszcza z udzielania pierwszej pomocy, gdyż umiejętności zdobyte na szkoleniu można wykorzystać także poza pracą, w codziennym życiu.

Kontrolerzy MPK-Łódź przechodzą szkolenia z obsługi trudnego pasażera, udzielania pierwszej pomocy a w czerwcu dla zainteresowanych pracowników przygotowaliśmy intensywny, dopasowany do potrzeb kontrolerów miesięczny kurs języka angielskiego.

Jak obsłużyć pasażera po angielsku?

Chcąc jak najlepiej przygotować się na przyjęcie obcokrajowców, którzy przyjadą do Łodzi w czasie Światowych Dni Młodzieży (26 ? 31 lipca) MPK-Łódź zorganizowało intensywny, miesięczny kurs języka angielskiego dla swoich pracowników, którzy mogą mieć bezpośredni kontakt z obcokrajowcami (kierowcy autobusów, motorniczowie, pracownicy nadzoru ruchu, kontrolerzy i sprzedawcy biletów oraz pracownicy infolinii). W czasie tego podstawowego kursu będzie można przypomnieć sobie lub poznać podstawowe zwroty, które mogą przydać się w kontakcie z obcokrajowcem. Nauczyć się wskazywać drogę, odpowiadać na proste pytania, między innymi na temat taryfy biletowej, numerów linii autobusów i tramwajów.

Kurs jest bezpłatny, ale zajęcia będą się odbywały w czasie wolnym pracownika. Lekcje zostały zorganizowane tak, aby pracownicy mogli w pełni z nich skorzystać łącząc pracę i równocześnie nie tracąc zajęć.

Sekcja Kontroli Biletowej MPK-Łódź:

  • W Sekcji Kontroli Biletowej pracują 44 kobiety i 66 mężczyzn.
  • Dziennie kontrolerzy wykonują około 1 700 ? 2 200 kontroli, a w miesiącu 46 ? 50 tysięcy.
  • Od początku roku 2016 na kontrolerów wpłynęły 23 skargi oraz 4 pochwały. Tylko jedna skarga została rozstrzygnięta na niekorzyść kontrolera. Pozostałe skargi były nie zawinione przez kontrolerów. Ilość skarg utrzymuje się na podobnym poziomie jak w ubiegłym roku.

W konferencji prasowej udział wzięli:

  • Rafał Karolak, prowadzący szkolenie - kierownik gdańskiego oddziału firmy kontrolerskiej Renoma i zarazem wykładowca socjologii i socjologii wychowania na jednej z Trójmiejskich uczelni.
  • Iwona Boberska, kierownik MUK Zgierz
  • Sławomir Worach, kierownik Działu Szkoleń i Zarządzania Zasobami Ludzkimi MPK-Łódź
  • Mirosław Michalak, kierownik Sekcji Kontroli Biletów MPK-Łódź

oraz oczywiście kontrolerzy biorący udział w szkoleniu.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MPK Łódź
MUK Zgierz
Renoma
kontrola biletów
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....