TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Szczeciński CSZKM doczeka się konserwacji
TransInfo.pl - Opublikowano: 06.02.2019 18:30:37
Szczeciński CSZKM doczeka się konserwacji; fot. ZDiTM Szczecin

Po wdrożeniu systemu zarządzania komunikacją miejską w Szczecinie, przyszedł czas na jego utrzymanie.

Miasto ogłosiło przetarg, w którym szuka firmy chętnej do podjęcia się tego zadania. Zwycięzca przetargu będzie świadczył usługi do końca tego roku. Przypomnijmy, że system ten został wdrożony przez firmę GMV i funkcjonuje w mieście od kilku lat. Mieszkańcy zdążyli się jednak przyzwyczaić do częstych awarii urządzeń dostarczonych w ramach wspomnianego systemu, tj. m.in. biletomatów, kasowników biletu elektronicznego, czy tablic na przystankach z dynamiczną informacją pasażerską. Jest więc szansa na to, że system ten będzie (w pełni) sprawny.

Zakres zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego (rozumianego jako utrzymanie w pełnej sprawności, konserwacji i konfiguracji) oraz rozwoju sprzętu i oprogramowania centralnego systemu zarządzania komunikacją miejską (CSZKM), będącego w posiadaniu zamawiającego w Szczecinie.

Usługi, które mają być świadczone przez zwycięskiego wykonawcę zostały podzielone na dwie grupy: usługi standardowe oraz usługi dodatkowe dotyczące rozwoju oprogramowania. Wśród tych pierwszych miasto wyróżniło:

- utrzymanie funkcjonalności sprzętu i oprogramowania, w tym usługi serwisu i utrzymania pogwarancyjnego oprogramowania – usuwanie zarejestrowanych awarii/usterek lub awarii krytycznych,

- usługi serwisu i utrzymania pogwarancyjnego sprzętu – tablic SIP oraz urządzeń pokładowych (zarówno w lokalizacji, jak i pozamiejscowo – w warsztacie wykonawcy), w tym przeglądy i konserwacje sprzętu,

- utrzymanie sprawnej łączności GSM (z wyłączeniem samych kart SIM).

Z kolei usługi dodatkowe według miasta, to usługi rozwoju i wsparcia rozwoju świadczone na prośbę zamawiającego, zgodnie z dodatkowym, pisemnym zleceniem złożonym przez zamawiającego. Wykonawca przedstawi zamawiającemu do akceptacji oszacowany nakład pracy i wyrażony w liczbie roboczogodzin niezbędnych na wykonanie zlecenia. Liczba roboczogodzin na usługi dodatkowe wliczona będzie w cenę oferty – 100 roboczogodzin. Zamawiający zastrzegł sobie możliwość uruchomienia zamówienia dodatkowego na kolejne roboczogodziny przy zachowaniu ceny jednej roboczogodziny z oferty.

W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do utrzymywania dyspozycyjności i dozoru technicznego oraz podejmowania wszelkich czynności zapewniających utrzymanie w pełnej sprawności technicznej oprogramowania oraz sprzętu CSZKM. Wykonawca ma zapewnić usługę telefonicznego wsparcia serwisowego 24h/dobę do usuwania awarii krytycznych w oprogramowaniu CSZKM. Obowiązkiem wykonawcy będzie również dbanie o jednoznaczne i czytelne wyświetlenie wszystkich sygnałów świetlnych i komunikatów na tablicach oraz poprawne działanie biletomatów, poprzez bieżące naprawy usterek zgłaszane przez zamawiającego za pośrednictwem dedykowanego serwisu internetowego.

Warunki przetargu

Zamawiający zaplanował otwarcie ofert w dniu 11 lutego. Miasto określiło trzy kryteria oceny ofert, tj. cenę (55%), cenę jednostkową brutto za wykonanie jednej roboczogodziny usługi dodatkowej dotyczącej rozwoju oprogramowania (5%), czas usunięcia awarii systemu biletowego uniemożliwiającej zakup biletu (40%).



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
ITS
ZDiTM Szczecin

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....