TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Szczecin o czystości komunikacji miejskiej
ZDITM SZCZECIN TL, TransInfo - Opublikowano: 14.03.2017 18:59:51
Szczecin o czystości komunikacji miejskiej

Codziennie w szczycie komunikacyjnym po Szczecinie jeździ ok. 330 pojazdów komunikacji miejskiej. Każdej nocy lub z samego rana autobusy i tramwaje przygotowywane są do wypuszczenia na trasę. Przewoźnicy dokładają starań, aby czysty tabor wyjeżdżał z zajezdni, ale to, w jakim stanie wraca, w dużej mierze zależy już od pasażerów.

Obowiązkiem przewoźników jest przygotowanie autobusów i tramwajów do kursowania. Spółki dbają nie tylko o stan techniczny swojego taboru, ale także o czystość. W nocy lub z samego rana pojazdy są myte, zamiatane, czyszczone są siedzenia, poręcze i uszczelki. Jeśli zachodzi taka potrzeba, pojazdy sprzątane są także na przystankach końcowych. Pamiętajmy, że poziom ewentualnego zanieczyszczenia pojazdów zmienia się w ciągu dnia. To, w jakim stanie autobusy i tramwaje wracają do zajezdni, zależne jest od warunków atmosferycznych, ale także od kultury pasażerów.

Odcisk obłoconych butów na ścianie lub siedzeniu, pomazane czyby czy wciśnięte między siedzenia odpadki, poprzyklejanie gumy do żucia, słonecznik na podłodze — to codzienność w komunikacji miejskiej. Takich niespodzianek osoby i firmy dbające o czystość mają dużo. ZDiTM przypomina zatem pasażerom, że obowiązek dbania o wspólne dobro spoczywa na wszystkich. Pojazd transportu zbiorowego zostawiajmy w stanie nie gorszym niż zastaliśmy, a wszelkie uwagi dotyczące czystości należy na bieżąco zgłaszać do kierującego lub ZDiTM.

Gruntowne, okresowe sprzątanie odbywa się raz w miesiącu w tramwajach, a w przypadku autobusów raz na dwa miesiące. Obejmuje ono mycie ścian wewnątrz, sufitów, szyb, podłóg i poręczy oraz przecieranie na mokro siedzeń. Pranie tapicerek obywa się w okresie letnim 1 do 2 razy lub w razie potrzeby. To, jakich środków używa się do dezynfekcji na przykład poręczy i uchwytów, określają zalecenia sanepidu.

Stan czystości pojazdów kontrolowany jest przez pracowników Nadzoru Ruchu, a w przypadku uchybień na przewoźników nakładane są kary.

O tym, jak należy zachować się w komunikacji miejskiej i o potrzebie dbania o czystość informują najmłodszych spółki autobusowe SPAD i SPAK, podczas spotkań w zajezdni, które odbywały się jesienią pod nazwą Pasażer od Przedszkola. Pogadanki z najmłodszymi powrócą niebawem. Tramwaje Szczecińskie realizowały akcję PANtografik przypomina, w ramach której sympatyczna postać na plakatach przypominała o zachowaniu czystości w tramwajach.


Sprawdź też:
ZDiTM Szczecin

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma „JMK analizy rynku transportowego” oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2017 InfoBus ma 15 lat.Portal TransInfo.pl działa od 2001 roku. Początkowo - pod nazwą InfoBus.pl - zajmował się tylko tematyką autobusową. Wraz z rosną...