TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Świnoujście: seminarium o komunikacji miejskiej
UM ŚWINOUJŚCIE - Opublikowano: 13.04.2015 21:11:36
Komunikacja Autobusowa Świnoujście

 W 2013 roku komunikacja miejska została poddana optymalizacji, przeprowadzonej przez firmę Trako. Główne bolączki dotychczasowej siatki połączeń obejmowały zbyt małą liczbę kursów na kierunkach głównych potoków pasażerskich oraz niski stopień wykorzystania autobusów. Istotą programu było wprowadzenie linii okrężnych A i B w miejsce dotychczasowych linii 3, 4 i 6. Czas, który minął od wdrożenia programu optymalizacji, pozwala na wyciągnięcie pierwszych wniosków. Pozytywne efekty optymalizacji to zwiększenie ilości kursów na kierunkach głównych potoków pasażerskich, zwiększenie frekwencji, oszczędność kosztów (według wyliczeń Komunikacji Autobusowej to aż 350 tys. zł mniej przy większej liczbie kursów na dominujących kierunkach podróży!) oraz zahamowanie spadku ilości pasażerów. Optymalizacja przyniosła też pewne koszty, wśród których wymieniono wydłużenie czasu przejazdu na niektórych odcinkach linii A i B oraz likwidację przebiegu linii przez odcinek ulicy 11-go Listopada.

Plany Komunikacji Autobusowej obejmują zakup niskoemisyjnych autobusów miejskich z niekonwencjonalnymi systemami napędowymi np. hybrydowych, wprowadzenie możliwości zakupu elektronicznych biletów za pomocą internetowych kanałów informatycznych i aplikacji multimedialnych, wprowadzenie Elektronicznej Karty Mieszkańca, wprowadzenie aplikacji multimedialnej umożliwiającej dostęp do Elektronicznego Rozkładu Jazdy ze strony internetowej naszej Spółki, wprowadzenie Zintegrowanego Dynamicznego Systemu Informacji Pasażerskiej, rozszerzenie zasięgu linii miejskich w rejonach miasta silnie rozbudowujących się infrastrukturalnie (Dzielnica Nadmorska, Centrum Usług ?Mulnik?), budowę na terenie zajezdni stacji paliw (dystrybutorów na ON i płyn ADBLUE), rozbudowę wprowadzonego pod koniec ubiegłego roku programu komputerowego wspomagającego Zarządzanie Spółką. W zakresie wyposażenia zaplecza technicznego plany uwzględniają zakup nowoczesnych urządzeń elektronicznych (diagnoskopów) wspomagających mechaników w naprawie i obsłudze coraz bardziej skomplikowanych i zaawansowanych technologicznie zespołów i podzespołów współczesnych autobusów miejskich, nabór i stałe podnoszenie kwalifikacji zespołu mechaników poprzez cykliczne uczestnictwa w specjalistycznych kursach i szkoleniach branżowych, rozszerzenie istniejącej oferty usług serwisowych o usługi oponiarskie i rozbudowę oferty usługowej Auto-Myjni na klientów zewnętrznych w celu poprawy wykorzystania potencjału zaplecza technicznego naszej Spółki.

Pełna treść prezentacji TUTAJ, założenia do polityki transportowej TUTAJ.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Świnoujście
KA Świnoujście
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....