TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Praca

Starszy Specjalista ds. kampanii online

Pracodawca

PKP Intercity S.A

Data dodania ogłoszenia

23.08.2016 16:15:06

Lokalizacja

Warszawa

Treść oferty

PKP Intercity S.A poszukuje pracownika do Biura Marketingu na stanowisko:

Starszy Specjalista ds. kampanii online

Miejsce pracy: Warszawa

Podstawowe obowiązki:

• planowanie i realizacja kampanii e-marketingowych (kampanie odsłonowe, sprzedażowe, SEM, SEO)

• optymalizacja stronwww

koordynacja przygotowania kreacji do komunikacji online

• przygotowywanie propozycji fraz do kampanii AdWords

• planowanie działań SEM i SEO

• monitoring i analiza skuteczności działań online

• analizowanie ruchu oraz zachowań użytkowników serwisu

• monitorowanie trendów sprzedaży i efektywności akcji promocyjnych

• prowadzenie dokumentacji projektów

• współpraca z innymi Biurami Spółki, w tym: z Biurem Sprzedaży w zakresie prowadzonych działań oraz optymalizacji treści na stronie internetowej

Wymagania:

• min. dwuletnie doświadczenie w marketingu internetowym (po stronie klienta lub domu mediowego)

• wykształcenie wyższe

• znajomości zagadnień związanych z marketingiem w wyszukiwarkach oraz narzędzi Google Adwords, Analytics

• doświadczenie w mierzeniu wyników i optymalizacji ROI kampanii

• umiejętności myślenia strategicznego i analitycznego

• dobra znajomość rynku sprzedaży internetowej i zorientowanie na sprzedaż

• doświadczenie w koordynacji wielu projektów

• znajomość języka angielskiego minimum na poziomie B1

• dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, PowerPoint)

• umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej

• kreatywność

• orientacja na klienta i na rezultat

• samodzielność

• odporność na stres

Oferujemy:

• pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie

• możliwość zdobycia cennego na rynku doświadczenia zawodowego

• możliwość uczestniczenia w projektach kluczowych dla Spółki

• rozwój zawodowy

• pracę w doświadczonym zespole

Aplikacje prosimy przesyłać do dnia 28.08.2016 r.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o umieszczenie w aplikacji następującej klauzuli: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”



Termin składania ofert

bezterminowo

Miejsce składania ofert

WIĘCEJ

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma „JMK analizy rynku transportowego” oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2017 InfoBus ma 15 lat.Portal TransInfo.pl działa od 2001 roku. Początkowo - pod nazwą InfoBus.pl - zajmował się tylko tematyką autobusową. Wraz z rosną...