TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Praca

Starszy Specjalista ds. kampanii online

Pracodawca

PKP Intercity S.A

Data dodania ogłoszenia

23.08.2016 16:15:06

Lokalizacja

Warszawa

Treść oferty

PKP Intercity S.A poszukuje pracownika do Biura Marketingu na stanowisko:

Starszy Specjalista ds. kampanii online

Miejsce pracy: Warszawa

Podstawowe obowiązki:

? planowanie i realizacja kampanii e-marketingowych (kampanie odsłonowe, sprzedażowe, SEM, SEO)

? optymalizacja stronwww

? koordynacja przygotowania kreacji do komunikacji online

? przygotowywanie propozycji fraz do kampanii AdWords

? planowanie działań SEM i SEO

? monitoring i analiza skuteczności działań online

? analizowanie ruchu oraz zachowań użytkowników serwisu

? monitorowanie trendów sprzedaży i efektywności akcji promocyjnych

? prowadzenie dokumentacji projektów

? współpraca z innymi Biurami Spółki, w tym: z Biurem Sprzedaży w zakresie prowadzonych działań oraz optymalizacji treści na stronie internetowej

Wymagania:

? min. dwuletnie doświadczenie w marketingu internetowym (po stronie klienta lub domu mediowego)

? wykształcenie wyższe

? znajomości zagadnień związanych z marketingiem w wyszukiwarkach oraz narzędzi Google Adwords, Analytics

? doświadczenie w mierzeniu wyników i optymalizacji ROI kampanii

? umiejętności myślenia strategicznego i analitycznego

? dobra znajomość rynku sprzedaży internetowej i zorientowanie na sprzedaż

? doświadczenie w koordynacji wielu projektów

? znajomość języka angielskiego minimum na poziomie B1

? dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, PowerPoint)

? umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej

? kreatywność

? orientacja na klienta i na rezultat

? samodzielność

? odporność na stres

Oferujemy:

? pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie

? możliwość zdobycia cennego na rynku doświadczenia zawodowego

? możliwość uczestniczenia w projektach kluczowych dla Spółki

? rozwój zawodowy

? pracę w doświadczonym zespole

Aplikacje prosimy przesyłać do dnia 28.08.2016 r.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o umieszczenie w aplikacji następującej klauzuli: ? Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)?



Termin składania ofert

bezterminowo

Miejsce składania ofert

WIĘCEJ

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2018 W 2018 skończymy 18 lat!.Nasz portal działa od 2001 roku. Początkowo pod nazwą InfoBus.pl, obejmując tylko tematykę autobusową. Jednak wraz ze wzrostem...