TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Praca

Stanowisko ds. Skarg i Reklamacji

Pracodawca

PKP Intercity

Data dodania ogłoszenia

15.05.2019 11:18:53

Lokalizacja

Warszawa

Treść oferty

PKP Intercity to największy polski operator kolejowy, który uruchamia ok. 380 pociągów dziennie. Łączy centra miast oraz ośrodki turystyczne, a także umożliwia wygodne podróżowanie po Europie. Zatrudnia 8,5 tys. pracowników w całym kraju.


Stanowisko ds. Skarg i Reklamacji

Miejsce pracy: Warszawa


Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • obsługa zgłoszeń klientów, w szczególności rozpatrywanie skarg, reklamacji i wniosków dotyczących nienależycie wykonanej usługi oraz zwrotu opłat za niezrealizowaną usługę,

  • redagowanie pism,

  • bieżąca korespondencja z klientami (również w mediach społecznościowych),

  • ścisła współpraca z biurami merytorycznymi w zakresie procesowania zgłoszeń klientów,

  • tworzenie miesięcznych raportów rozliczeniowych i podsumowujących pracę zespołu.


Wymagania:

  • wykształcenie średnie,

    • mile widziane wyższe,

  • bardzo dobrej znajomości obsługi komputera oraz pakietu MC Office,

  • umiejętności pracy pod presją czasu,

  • dokładność, skrupulatność,

  • znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub rosyjskiego w mowie i piśmie,

  • umiejętność tworzenia i redagowania tekstów,

  • umiejętność pracy w zespole,

  • wysoka kultura osobista.


Oferujemy:

  • pracę u największego pracodawcy na rynku kolejowych przewozów pasażerskich,

  • zniżkę na krajowe i międzynarodowe podróże koleją, dofinansowanie do karty sportowej oraz opieki medycznej, dopłaty do wczasów,

  • otwartą ścieżkę kariery zawodowej,

  • niekorporacyjną atmosferę,

  • współpracę w oparciu oumowę o pracę.


Aplikacje prosimy przesyłać do dnia 11.06.2019 r.


Termin składania ofert

bezterminowo

Miejsce składania ofert

WIĘCEJ

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....