TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Stalowa Wola chce mieć SDIP, e-bilet i biletomaty. Podejście nr 2
TransInfo.pl - Opublikowano: 17.10.2018 16:30:03
Stalowa Wola chce mieć SDIP. Podejście drugie

Stalowa Wola po raz kolejny próbuje wyłonić wykonawcę, który dostarczy jej SDIP, biletomaty i e-bilet.

Gmina ogłosiła przetarg na zaprojektowanie, dostawę i wdrożenie systemu dynamicznej informacji pasażerskiej w czasie rzeczywistym na potrzeby transportu zbiorowego na obszarze Miasta Stalowa Wola wraz z wykonaniem robót budowlanych związanych z infrastrukturą systemu. Przypomnijmy, że poprzednio oferta od R&G Pplus sp. z o.o. mocno przewyższała szacunki zamawiającego i przetarg został unieważniony. Tym razem zamówienie zostało podzielone na dwie części: SDIP – część 1 oraz serwerownia – część 2. Inwestycja jest realizowana w ramach projektu pod nazwą: "Mobilny MOF Stalowej Woli" dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Termin realizacji umowy przewidziano dla części 1 zamówienia do 12 lipca 2019 roku, a dla części 2 – do 31 maja 2019 roku.

Zadania dla wykonawcy

Zakres części 1 przetargu obejmuje:

- opracowanie SDIP,

- opracowanie projektu przyłączy energetycznych i teletechnicznych, fundamentów dla biletomatów i tablic informacyjnych, projektów prac adaptacyjnych dyspozytorni,

- przeprowadzenie robót związanych z wykonaniem przyłączy energetycznych i teletechnicznych do biletomatów i tablic informacyjnych, wykonanie fundamentów pod biletomaty i tablice informacyjne oraz wykonanie prac adaptacyjnych dyspozytorni,

- dostawę, montaż i konfigurację urządzeń obsługujących system (w tym wyposażenia dyspozytorni, POK, biletomatów, tablic informacyjnych),

- dostawę, montaż i konfigurację urządzeń stanowiących niezbędne wyposażenie trzynastu istniejących autobusów będących w użytkowaniu MZK w celu poprawnego działania systemu,

- wdrożenie systemu.


Z kolei w ramach części nr 2, wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do:


- opracowania projektów prac adaptacyjnych pomieszczenia serwerowni,


- przeprowadzenia robót związanych z wykonaniem prac adaptacyjnych pomieszczenia serwerowni,


- dostawy, montażu i konfiguracji serwerów oraz innych urządzeń stanowiących wyposażenie serwerowni.

SDIP, biletomaty, e-bilet

SDIP w Stalowej Woli ma składać się z minimum 30 wyświetlaczy LED w 30 lokalizacjach wraz z konstrukcjami wsporczymi, a także z 3 biletomatów stacjonarnych. W ramach projektu zakupiony i zainstalowany zostanie także system nadzoru ruchu autobusów komunikacji miejskiej oraz system biletu elektronicznego wraz z niezbędną infrastrukturą konieczną do funkcjonowania systemów. Projekt zakłada wykonanie wszystkich elementów systemu kompleksowo. System będzie zainstalowany na serwerach w nowej serwerowni, która zlokalizowana ma być w budynku MZK. Na serwerach będą umieszczone i archiwizowane dane dotyczące całego systemu. Musi on składać się z kilku podsystemów:

- SDIP zlokalizowanego na przystankach, który on-line będzie przekazywał informacje o czasie przyjazdu danej linii (w czasie rzeczywistym),

- systemu zajezdniowego i dyspozytorskiego, który będzie zarządzał pojazdami komunikacji miejskiej zarówno w obszarze zajezdni, jak również na terenie MOF. System będzie miał za zadanie przygotowanie do pracy pojazdu na konkretnej linii poprzez przygotowanie danych rozkładowych oraz danych dotyczących planu pracy dla prowadzącego pojazd,

- systemu emisji reklam i komunikatów specjalnych w pojazdach,

- systemu zarządzania oraz wspomagania pracy dyspozytora, w którego skład wejdzie aplikacja do zarządzania pojazdami na terenie zajezdni oraz podczas pracy pojazdu na linii. System ma za zadanie zintegrować zdalny dostęp do wyposażenia pojazdu oraz kontakt dyspozytora z kierującym pojazdem oraz możliwość zmiany danych wyświetlanych wewnątrz autobusów,

- systemu zarządzania monitoringiem wizyjnym umożliwiającego zdalny dostęp do kamer zlokalizowanych na obszarze przystanków (tablice), zlokalizowanych w biletomatach stacjonarnych oraz w autobusach,

- systemu biletu elektronicznego, opartego na karcie będącej nośnikiem informacji o wykupionej przez pasażera usłudze przewozowej.

Jak jest, i jak będzie

Obecnie funkcjonujący system oparty na informacji statycznej (gabloty z wydrukowanymi godzinami odjazdów linii umieszczone na przystankach) nie odzwierciedla rzeczywistego czasu przyjazdu pojazdu na przystanek. Wprowadzenie systemu dynamicznej informacji pasażerskiej zapewni pasażerom nowoczesny, kompleksowy i zadowalający system informowania o aktualnych przyjazdach i odjazdach.

Nowoczesny system informacji pasażerskiej wydatnie skraca czas podróży i zwiększa konkurencyjność transportu zbiorowego, a więc jest elementem, który zachęca do korzystania z publicznego transportu, podnosi komfort podróżowania, sprzyja poprawie wizerunku miasta jako jednostki nowoczesnej i ukierunkowanej w stronę obywatela.

Priorytetem dla zamawiającego jest wykonanie zasilania tablic i biletomatów z odnawialnych źródeł energii (OZE), alternatywnie z sieci elektroenergetycznej za pomocą przyłącza. Przy czym instalacja OZE ma zapewnić całodobowe zasilanie w przeciągu całego roku (również w okresie zimowym). SDIP to nie tylko tablice, ale również specjalna strona internetowa. Pasażer będzie mógł w prosty sposób wyszukać pojazd lub przystanek i uzyskać informacje o rzeczywistym/szacowanym czasie przyjazdu pojazdów do danego przystanku.

Warunki przetargu

Gmina ustaliła termin otwarcia ofert na dzień 14 listopada. Kryteria oceny ofert są różne dla obu części zamówienia - dla części 1 – cena (60%), okres gwarancji i rękojmi (40%); dla części 2 – cena (60%), okres gwarancji i rękojmi dla obszaru sieciowego (20%), ujednolicenie sprzętu dla obszaru serwerowego (20%).





Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
biletomat
SDIP
bilet
Stalowa Wola
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2018 W 2018 skończymy 18 lat!.Nasz portal działa od 2001 roku. Początkowo pod nazwą InfoBus.pl, obejmując tylko tematykę autobusową. Jednak wraz ze wzrostem...