TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Praca

Specjalista ds. obsługi Klienta

Pracodawca

PKP Intercity S.A

Data dodania ogłoszenia

03.03.2016 16:09:29

Lokalizacja

Warszawa

Treść oferty

PKP Intercity S.A poszukuje pracownika do Biura Obsługi Klienta na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi Klienta

Miejsce pracy Warszawa

Podstawowe obowiązki:

tworzenie oraz redagowanie tekstów informacyjnych

bieżąca korespondencja z klientami (również w mediach społecznościowych)

ścisła współpraca z biurami merytorycznymi w zakresie procesowania zgłoszeń klientów z infolinii

tworzenie miesięcznych raportów podsumowujących prace zespołu

sprawowanie nadzoru nad bazą wiedzy dla konsultantów infolinii

udział w projektach mających na celu optymalizację obsługi klienta

opracowywanie materiałów informacyjnych dla konsultantów infolinii (m.in. prezentacje, FAQ)

monitorowanie pracy konsultantów infolinii pod kątem jakości i standardów obsługi klienta

Wymagania:

wykształcenie wyższe (studia licencjackie lub magisterskie) preferowane kierunki: dziennikarstwo, marketing, public relations, polonistyka

min. roczne doświadczenie w prowadzeniu komunikacji w mediach społecznościowych w obszarze obsługi klienta (min. Facebook, Twitter)

dobra znajomość pakietu MS Office

znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie

umiejętność tworzenia i redagowania tekstów

umiejętność zarządzania czasem

umiejętność pracy w zespole

skuteczność i samodzielność w działaniu

wysoka kultura osobista

Mile widziane:

doświadczenie w obsłudze klienta

doświadczenie i/lub zainteresowanie sektorem transportowym

Oferujemy:

pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie

możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego

pracę pełną wyzwań w młodym zespole

udział w strategicznych projektach

Aplikacje prosimy przesyłać do dnia 13.03.2016 r.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o umieszczenie w aplikacji następującej klauzuli: ? Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)?


Termin składania ofert

bezterminowo

Miejsce składania ofert

WIĘCEJ

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma ?JMK analizy rynku transportowego? oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2017 InfoBus ma 15 lat.Portal TransInfo.pl działa od 2001 roku. Początkowo - pod nazwą InfoBus.pl - zajmował się tylko tematyką autobusową. Wraz z rosną...