TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Praca

Specjalista ds. obsługi Klienta

Pracodawca

PKP Intercity S.A

Data dodania ogłoszenia

03.03.2016 16:09:29

Lokalizacja

Warszawa

Treść oferty

PKP Intercity S.A poszukuje pracownika do Biura Obsługi Klienta na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi Klienta

Miejsce pracy Warszawa

Podstawowe obowiązki:

tworzenie oraz redagowanie tekstów informacyjnych

bieżąca korespondencja z klientami (również w mediach społecznościowych)

ścisła współpraca z biurami merytorycznymi w zakresie procesowania zgłoszeń klientów z infolinii

tworzenie miesięcznych raportów podsumowujących prace zespołu

sprawowanie nadzoru nad bazą wiedzy dla konsultantów infolinii

udział w projektach mających na celu optymalizację obsługi klienta

opracowywanie materiałów informacyjnych dla konsultantów infolinii (m.in. prezentacje, FAQ)

monitorowanie pracy konsultantów infolinii pod kątem jakości i standardów obsługi klienta

Wymagania:

wykształcenie wyższe (studia licencjackie lub magisterskie) preferowane kierunki: dziennikarstwo, marketing, public relations, polonistyka

min. roczne doświadczenie w prowadzeniu komunikacji w mediach społecznościowych w obszarze obsługi klienta (min. Facebook, Twitter)

dobra znajomość pakietu MS Office

znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie

umiejętność tworzenia i redagowania tekstów

umiejętność zarządzania czasem

umiejętność pracy w zespole

skuteczność i samodzielność w działaniu

wysoka kultura osobista

Mile widziane:

doświadczenie w obsłudze klienta

doświadczenie i/lub zainteresowanie sektorem transportowym

Oferujemy:

pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie

możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego

pracę pełną wyzwań w młodym zespole

udział w strategicznych projektach

Aplikacje prosimy przesyłać do dnia 13.03.2016 r.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o umieszczenie w aplikacji następującej klauzuli: ? Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)?


Termin składania ofert

bezterminowo

Miejsce składania ofert

WIĘCEJ

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2018 W 2018 skończymy 18 lat!.Nasz portal działa od 2001 roku. Początkowo pod nazwą InfoBus.pl, obejmując tylko tematykę autobusową. Jednak wraz ze wzrostem...